Kurzy, školení a semináře kategorie Zkušebnictví a metrologie, pro firmy, na míru, firemní vzdělávání, webináře.
Více.
Zkušebnictví
Se zabývá ověřením parametrů výrobků uváděných na trh, této problematice na v České republice věnuje Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví. Zkušebním procedurám se povinně podrobují pouze ty výrobky, u nichž to stanoví právní předpis.
Metrologie
Se zabývá mírami pro stanovení velikosti různých technických a fyzikálních veličin a jejich měřením. V ČR je nejvyšší institucí působící v oblasti metrologie Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, prostřednictvím již zmíněného Úřadu pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví a dále Českého metrologického institutu.
Kategorie Zkušebnictví a metrologie obsahuje školení:
- Legislativní rámec zkušebnictví: zákon č. 90/2016 Sb., o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh, příslušná nařízení vlády a směrnice EU
- Zásady pro podávání žádostí o oznámení subjektů posuzování shody
- Zásady pro autorizaci k činnostem při posuzování shody výrobků, ČSN EN 45000, ČSN EN ISO/IEC 17000 atd.
- Metrologie, národní metrologický systém ČR
- Měření a zpracování výsledků měření
- Analýza systému měření
- Ověření způsobilosti kontrolních procesů
- Příprava na certifikaci v oblasti metrologie
- Kalibrace etalonů a pracovních měřidel vs. ověření
Kurz na míru, firemní školení, firemní vzdělávání
je kurz, který organizátor vytvoří za zakázku.
A to buď zcela podle Vámi zadaných parametrů včetně probíraných témat nebo pouze přizpůsobením místa a počtu účastníků.
Tímto způsobem se typicky připravují kurzy pro zaměstnance jedné firmy, pak je používán pojem firemní školení nebo firemní vzdělávání.
Stejně tak ale lze objednat kurz na míru soukromě, například v individuálním jazykovém vzdělávání.
Jak objednat firemní školení
- V případě kurzů na míru je vždy třeba jednat s konkrétním pořadatelem kurzu.
- Firemní školení obvykle vyřizuje HR oddělení společnosti nebo manažer a zadávají pořadateli své požadavky.
- Zjistěte přibližný tematický rozsah a počet účastníků firemního školení a časové možnosti
- Vyhledejte společnost, která firemní vzdělávání pořádá. Informaci najdete v nabídce kurzů na míru nebo na stránkách jednotlivých společností.
- Zašlete poptávku firemního školení spolu se svými kontaktními údaji. Pořadatelé Vás obvykle kontaktují a domluví podrobnosti. Následně zašlou přesný rozsah firemního školení, jeho podmínky a cenu.
- Pořadatelé firemních školení obvykle nabídnou vlastní prostory nebo akce probíhá v prostorách objednatele.
To bývá časté u dlouhodobějšího firemního vzdělávání, například u firemní výuky jazyků nebo u firmních školení bezpečnosti.
Webináře
jsou interaktivní školení absolvovaná přes internet. Webinář je veden lektorem, se kterým během kurzu komunikujete pomocí webové kamery a mikrofonu.
Stejně můžete komunikovat i s ostatními účastníky. Výhodou je, že není třeba webinář absolvovat na pevně daném místě, ale postačí připojení k internetu a zmíněná webová kamera s mikrofonem.
Webináře jsou aktuálně velmi populární, protože webinář kombinuje možnost diskuse s pohodlím.