Kurzy, školení a semináře kategorie Marketingový výzkum, pro veřejnost, v Praze, webináře.
Více.
Marketingový výzkum
Je cesta získávání a vyhodnocování informací o trhu, které mohou zlepšit situaci společnosti na trhu. Může se zaměřovat na zákazníka, určení cílové skupiny, na produkt a jeho cenu, distribuci, konkurenci, marketingovou komunikaci atd. Cílem výzkumu je získání takových informací, které poslouží k optimalizaci marketingové nebo firemní strategie.
Kategorie Marketingový výzkum obsahuje školení:
- Kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum
- Průzkum trhu
Kurzy pro veřejnost, veřejné kurzy
mají pevně danou náplň, cenu i počet účastníků.
Pokud veřejné kurzy neprobíhají e-learningovou nebo webinářovou formou, jsou u nich pevně dány i místo a čas. Veřejné kurzy jsou nejběžnějším typem školení.
Pokud potřebujete upravit obsah, počet frekventantů nebo další vlastnosti kurzu, podívejte se na nabídku
kurzů na míru.Webináře
jsou interaktivní školení absolvovaná přes internet. Webinář je veden lektorem, se kterým během kurzu komunikujete pomocí webové kamery a mikrofonu.
Stejně můžete komunikovat i s ostatními účastníky. Výhodou je, že není třeba webinář absolvovat na pevně daném místě, ale postačí připojení k internetu a zmíněná webová kamera s mikrofonem.
Webináře jsou aktuálně velmi populární, protože webinář kombinuje možnost diskuse s pohodlím.