Kurzy, školení a semináře kategorie Marketingový výzkum, pro veřejnost, v Praze, prezenční kurzy.
Více.
Marketingový výzkum
Je cesta získávání a vyhodnocování informací o trhu, které mohou zlepšit situaci společnosti na trhu. Může se zaměřovat na zákazníka, určení cílové skupiny, na produkt a jeho cenu, distribuci, konkurenci, marketingovou komunikaci atd. Cílem výzkumu je získání takových informací, které poslouží k optimalizaci marketingové nebo firemní strategie.
Kategorie Marketingový výzkum obsahuje školení:
- Kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum
- Průzkum trhu
Kurzy pro veřejnost, veřejné kurzy
mají pevně danou náplň, cenu i počet účastníků.
Pokud veřejné kurzy neprobíhají e-learningovou nebo webinářovou formou, jsou u nich pevně dány i místo a čas. Veřejné kurzy jsou nejběžnějším typem školení.
Pokud potřebujete upravit obsah, počet frekventantů nebo další vlastnosti kurzu, podívejte se na nabídku
kurzů na míru.Prezenční kurz
je kurz, na kterém budete po celou dobu trvání osobně přítomni. Pořadatel zajišťuje prostory, ve kterých bude výuka probíhat.