Dynamický nákupní systém

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností INTEGRA CENTRUM s.r.o. již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Neziskové organizace , Obce, města, magistráty, kraje

Název      Cena     
DPH u obcí, měst a jiných neziskových subjektů v roce 2025
INTEGRA CENTRUM   Brno   2 400 Kč 
20.5.
2025
Placení a vymáhání pohledávek v přenesené působnosti podle daňového řádu
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
20.5.
2025
Požadavky na průkaznost účetnictví
Verlag Dashöfer     2 408 Kč s DPH
20.5.
2025
Spisová a archivní služba - uchovávání a vyřazování dokumentů pro veřejnoprávní původce
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
20.5.
2025
Spisová a archivní služba - uchovávání a vyřazování dokumentů pro veřejnoprávní původce
INTEGRA CENTRUM   Praha   2 600 Kč 
22.5.
2025
Stavební zákon aktuálně, změny v roce 2025 u povolování staveb
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
22.5.
2025
Finanční kontrola ve veřejné správě - aktuální vývoj
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
23.5.
2025
Novela zákona o obcích 2025 - Obec a nemovitý majetek
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
23.5.
2025
Rozpočtová pravidla územních rozpočtů zákon 250/2000 Sb.
INTEGRA CENTRUM     1 500 Kč s DPH
e-learning
FKSP a sociální fondy 2025 v praxi
Verlag Dashöfer     3 013 Kč s DPH
26.5.
2025
DPH u obcí, měst a jiných neziskových subjektů v roce 2025
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
27.5.
2025
Rozpočtová pravidla územních rozpočtů zákon 250/2000 Sb.
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
27.5.
2025
Účetnictví a daně nestátní neziskové organizace pro rok 2025 v příkladech
VOX     3 497 Kč s DPH
27.5.
2025
Účetnictví a daně nestátní neziskové organizace pro rok 2025 v příkladech
VOX   Praha   3 497 Kč s DPH
27.5.
2025
Kolaudace a rekolaudace podle nového stavebního zákona
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
29.5.
2025
Výkon matriční agendy v praxi
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
29.5.
2025
Účtování dotací
VOX   Praha   4 235 Kč s DPH
30.5.
2025
Jak postupovat při poskytování stravování zaměstnavatelem
Verlag Dashöfer     3 013 Kč s DPH
2.6.
2025
Flexibilní novela zákoníku práce a další změny a problémy
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
3.6.
2025
Řízení o přestupcích
INTEGRA CENTRUM   Praha   2 600 Kč 
3.6.
2025
  Stránka 1 z 10   Další
20 z 184 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Seminář poskytne zevrubné seznámení účastníků s problematikou zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému, který je cestou, jak splnit povinnost soutěžit dodávky, služby či stavební práce, u nichž se standardní zadávací řízení nejeví možným nebo vhodným. Účastníci získají potřebné vědomosti pro nastavení a zavedení dynamického nákupního systému, realizaci veřejných zakázek v jeho rámci a jeho ukončení. Pozornost bude zaměřena také na problematiku řešení jednotlivých typů předmětů dynamických nákupních systémů, jejich zadávání, nastavení smluvních podmínek i hodnocení. V rámci každého tématu lektor uvede i příklady správné a nesprávné předchozí praxe (best-practices).

Program webináře:

  • Úvod do problematiky dynamického nákupního systému
    • Úvodní část semináře bude věnována seznámení se zadáváním veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému, který umožňuje zadávat významnou část veřejných zakázek efektivně a rychle. Předmětem zájmu bude jak právní úprava, tak samotné procesní nastavení pravidel platných pro dynamický nákupní systém.
    • Účastníci získají základní vědomosti pro zvážení vhodnosti zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému.
  • Zavedení a trvání dynamického nákupního systému
    • Předmětem dotčené části semináře bude podrobné seznámení účastníků semináře nejen s problematikou stanovení předpokládané hodnoty v dynamickém nákupním systému a jejími dopady, uchopením kategorií dynamického nákupního systému, formulací podmínek kvalifikace pro zařazení do dynamického nákupního systému, postupu při posouzení žádostí, ale i přehled uveřejňovacích povinností, které jsou s dynamickým nákupním systémem spojeny.
    • Účastníci získají základní dovednosti pro zavedení dynamického nákupního systému.
  • Zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému
    • Hlavní část semináře bude věnována samotnému zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému. Účastníci podrobně proberou problematiku nastavení zadávacích podmínek (zejm. technických podmínek vymezujících předmět zakázky, obchodních a jiných smluvních podmínek a pravidel pro hodnocení nabídek). Dále pak průběh zadávání veřejné zakázky i postup uzavření smlouvy na plněné veřejné zakázky.
    • Účastníci nabydou znalosti potřebné pro zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému.
  • Ukončení dynamického nákupního systému
    • Předmětná část semináře poskytne účastníkům seznámení s povinnostmi spojenými s ukončením dynamického nákupního systému. S ukončením jsou spojeny zejm. administrativní a uveřejňovací povinnosti.
    • Účastníci získají znalosti potřebné pro ukončení dynamického nákupního systému.
  • Diskuse, dotazy účastníků
    • Prostor pro závěrečnou debatu mezi účastníky semináře a lektorem zejména o jejich dosavadních zkušenostech při zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému s možností podrobnějšího rozboru.
  • Závěr a shrnutí
    • Konečné shrnutí nejvýznamnějších a zásadních pravidel pro zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému.