Personální politika
je soubor pravidel přístupu k řízení lidí, které firma uplatňuje, vychází z firemní kultury, zahrnuje tedy pravidla, metody a nástroje, prostřednictvím kterých je realizována zvolená personální strategie. Na rozdíl od personální strategie se naplňování personální politiky týká všech manažerů i na nižších úrovních řízení.
Personální strategie
umožňuje plánovat a řídit práci s lidskými zdroji ve firmě s ohledem na celkovou strategii a cíl podniku.
Kategorie Personální strategie a politika obsahuje:
- Zaměstnávání lidí
- Získávání a výběr pracovníků
- Vzdělávání a školení pracovníků
- Motivace a odměňování pracovníků
- Kariérní růst zaměstnance
Konference
je setkání jednotlivců a zástupců společností, které daná oblast zajímá.
Na konferenci můžete zjistit názor více zainteresovaných stran na danou problematiku, podebatovat se zkušenějšími kolegy i s konkurencí.
Konference obvykle pokrývá širší oblast témat a skládá se z přednášek, prezentací a diskuse. Konference bývají vhodným místem k prezentaci společnosti nebo produktu.