Kurzy, školení a semináře kategorie Marketingový výzkum, pro veřejnost, v zahraničí, konference.
Více.
Marketingový výzkum
Je cesta získávání a vyhodnocování informací o trhu, které mohou zlepšit situaci společnosti na trhu. Může se zaměřovat na zákazníka, určení cílové skupiny, na produkt a jeho cenu, distribuci, konkurenci, marketingovou komunikaci atd. Cílem výzkumu je získání takových informací, které poslouží k optimalizaci marketingové nebo firemní strategie.
Kategorie Marketingový výzkum obsahuje školení:
- Kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum
- Průzkum trhu
Kurzy pro veřejnost, veřejné kurzy
mají pevně danou náplň, cenu i počet účastníků.
Pokud veřejné kurzy neprobíhají e-learningovou nebo webinářovou formou, jsou u nich pevně dány i místo a čas. Veřejné kurzy jsou nejběžnějším typem školení.
Pokud potřebujete upravit obsah, počet frekventantů nebo další vlastnosti kurzu, podívejte se na nabídku
kurzů na míru.Konference
je setkání jednotlivců a zástupců společností, které daná oblast zajímá.
Na konferenci můžete zjistit názor více zainteresovaných stran na danou problematiku, podebatovat se zkušenějšími kolegy i s konkurencí.
Konference obvykle pokrývá širší oblast témat a skládá se z přednášek, prezentací a diskuse. Konference bývají vhodným místem k prezentaci společnosti nebo produktu.