Kurzy, školení a semináře kategorie Marketingový výzkum, v Olomouci, webináře.
Více.
Marketingový výzkum
Je cesta získávání a vyhodnocování informací o trhu, které mohou zlepšit situaci společnosti na trhu. Může se zaměřovat na zákazníka, určení cílové skupiny, na produkt a jeho cenu, distribuci, konkurenci, marketingovou komunikaci atd. Cílem výzkumu je získání takových informací, které poslouží k optimalizaci marketingové nebo firemní strategie.
Kategorie Marketingový výzkum obsahuje školení:
- Kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum
- Průzkum trhu
Webináře
jsou interaktivní školení absolvovaná přes internet. Webinář je veden lektorem, se kterým během kurzu komunikujete pomocí webové kamery a mikrofonu.
Stejně můžete komunikovat i s ostatními účastníky. Výhodou je, že není třeba webinář absolvovat na pevně daném místě, ale postačí připojení k internetu a zmíněná webová kamera s mikrofonem.
Webináře jsou aktuálně velmi populární, protože webinář kombinuje možnost diskuse s pohodlím.