Kategorie ruština pro veřejnost, v Plzni, konference, intenzivní, s obecnou tématikou
.
Více.
Kurzy ruštiny, Ruština
Ruština je slovanský jazyk, kterým mluví v Rusku, Bělorusku, Kazachstánu a Kyrgyzstánu, v moldavském Podněstří a Jižní Osetii.
Významné ruské menšiny žijí na Ukrajině, v Kazachstánu, Bělorusku, Lotyšsku, Litvě, Estonsku, Uzbekistánu a Izraeli.
Aktuálně se zvyšuje i počet nativně rusky mluvících obyvatel v rámci Evropy. Ruská abeceda se nazývá azbuka.
Kategorie Ruština obsahuje školení:
- Obecné kurzy ruštiny
- Ruský jazyk pro základní životní situace
- Ruský jazyk – konverzace s rodilým mluvčím
- Obchodní ruština
- Letní škola ruštiny
- Individuální kurz ruštiny
- Příprava ke státní maturitě z ruštiny
- Zahraniční studium ruštiny
Kurzy pro veřejnost, veřejné kurzy
mají pevně danou náplň, cenu i počet účastníků.
Pokud veřejné kurzy neprobíhají e-learningovou nebo webinářovou formou, jsou u nich pevně dány i místo a čas. Veřejné kurzy jsou nejběžnějším typem školení.
Pokud potřebujete upravit obsah, počet frekventantů nebo další vlastnosti kurzu, podívejte se na nabídku
kurzů na míru.Konference
je setkání jednotlivců a zástupců společností, které daná oblast zajímá.
Na konferenci můžete zjistit názor více zainteresovaných stran na danou problematiku, podebatovat se zkušenějšími kolegy i s konkurencí.
Konference obvykle pokrývá širší oblast témat a skládá se z přednášek, prezentací a diskuse. Konference bývají vhodným místem k prezentaci společnosti nebo produktu.
Intenzivní kurzy
jsou pro Vás vhodné, pokud potřebujete rychle doplnit vědomosti, intenzivně se jazykově připravit před odjezdem do zahraničí apod.
Obvykle se jedná o celodenní výuku během víkendu nebo několika týdnů (víkendové intenzivní kurzy, letní intenzivní kurzy).
Výhodou je, že se v intenzivně a soustředěně zabýváte daným tématem, což je často efektivnější než výuka rozložená do delšího časového úseku.
Intenzivní kurzy často preferují klienti s nedostatkem volného času, případně pravidelného volného času.
Kurzy s obecnou tématikou
nejsou nijak konkrétně zaměřené ani nepreferují určitou skupinu klientů. Obvykle jsou vybírána obecně použitelná témata.