Kurzy, školení a semináře kategorie Marketing, pro firmy, na míru, firemní vzdělávání, prezenční kurzy.
Více.
Marketing
Je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka. Pomocí nástrojů, metod a technik marketingu dochází ke zjištění potřeb a přání zákazníka ze strany firem, státních institucí či dalších organizací.
Vývoj marketingu jde dopředu neuvěřitelnou rychlostí
Kategorie Marketing obsahuje školení:
- Marketingové nástroje
- Marketingový mix
- Marketingová komunikace
- Marketing, reklama a PR
Kurz na míru, firemní školení, firemní vzdělávání
je kurz, který organizátor vytvoří za zakázku.
A to buď zcela podle Vámi zadaných parametrů včetně probíraných témat nebo pouze přizpůsobením místa a počtu účastníků.
Tímto způsobem se typicky připravují kurzy pro zaměstnance jedné firmy, pak je používán pojem firemní školení nebo firemní vzdělávání.
Stejně tak ale lze objednat kurz na míru soukromě, například v individuálním jazykovém vzdělávání.
Jak objednat firemní školení
- V případě kurzů na míru je vždy třeba jednat s konkrétním pořadatelem kurzu.
- Firemní školení obvykle vyřizuje HR oddělení společnosti nebo manažer a zadávají pořadateli své požadavky.
- Zjistěte přibližný tematický rozsah a počet účastníků firemního školení a časové možnosti
- Vyhledejte společnost, která firemní vzdělávání pořádá. Informaci najdete v nabídce kurzů na míru nebo na stránkách jednotlivých společností.
- Zašlete poptávku firemního školení spolu se svými kontaktními údaji. Pořadatelé Vás obvykle kontaktují a domluví podrobnosti. Následně zašlou přesný rozsah firemního školení, jeho podmínky a cenu.
- Pořadatelé firemních školení obvykle nabídnou vlastní prostory nebo akce probíhá v prostorách objednatele.
To bývá časté u dlouhodobějšího firemního vzdělávání, například u firemní výuky jazyků nebo u firmních školení bezpečnosti.
Prezenční kurz
je kurz, na kterém budete po celou dobu trvání osobně přítomni. Pořadatel zajišťuje prostory, ve kterých bude výuka probíhat.