Kategorie italština pro firmy, na míru, firemní vzdělávání, v zahraničí, s obecnou tématikou
.
Více.
Kurzy italštiny, Italština
Italština je románský jazyk, kterým se mluví v Itálii, San Marinu a švýcarských kantonech Ticino a Grigioni.
Italsky mluví i jazykové menšiny ve částech Slovinska a Chorvatska, Venezuele, Brazílii, Argentině, Kanadě a Austrálii, Maltě, Albáni. Italský jazyk vznikl z hovorové latiny.
Kategorie Italština obsahuje kurzy:
- Obecné kurzy italštiny>
- Italština pro základní životní situace
- Italština - konverzace s rodilým mluvčím
- Obchodní italština
- Letní škola italštiny
- Tematický víkendový kurz italštiny
- Zahraniční studium italštiny
Kurz na míru, firemní školení, firemní vzdělávání
je kurz, který organizátor vytvoří za zakázku.
A to buď zcela podle Vámi zadaných parametrů včetně probíraných témat nebo pouze přizpůsobením místa a počtu účastníků.
Tímto způsobem se typicky připravují kurzy pro zaměstnance jedné firmy, pak je používán pojem firemní školení nebo firemní vzdělávání.
Stejně tak ale lze objednat kurz na míru soukromě, například v individuálním jazykovém vzdělávání.
Jak objednat firemní školení
- V případě kurzů na míru je vždy třeba jednat s konkrétním pořadatelem kurzu.
- Firemní školení obvykle vyřizuje HR oddělení společnosti nebo manažer a zadávají pořadateli své požadavky.
- Zjistěte přibližný tematický rozsah a počet účastníků firemního školení a časové možnosti
- Vyhledejte společnost, která firemní vzdělávání pořádá. Informaci najdete v nabídce kurzů na míru nebo na stránkách jednotlivých společností.
- Zašlete poptávku firemního školení spolu se svými kontaktními údaji. Pořadatelé Vás obvykle kontaktují a domluví podrobnosti. Následně zašlou přesný rozsah firemního školení, jeho podmínky a cenu.
- Pořadatelé firemních školení obvykle nabídnou vlastní prostory nebo akce probíhá v prostorách objednatele.
To bývá časté u dlouhodobějšího firemního vzdělávání, například u firemní výuky jazyků nebo u firmních školení bezpečnosti.
Kurzy s obecnou tématikou
nejsou nijak konkrétně zaměřené ani nepreferují určitou skupinu klientů. Obvykle jsou vybírána obecně použitelná témata.