Kategorie čeština pro firmy, na míru, firemní vzdělávání, v zahraničí, konference. Více.
Kurzy češtiny, Čeština
Čeština je jazyk velmi náročný k osvojení. Vzhledem k malému počtu nativně mluvících navštěvují kurzy češtiny spíše cizinci, kteří se rozhodli v Čechách delší dobu pobývat nebo potřebují složit zkoušky z českého jazyka vzhledem k žádosti o trvalý pobyt.
Kategorie Čeština obsahuje školení:
ul>
Čeština pro cizince
Čeština jako jazyk překladu
Písemná komunikace v češtině
Individuální výuka českého jazyka
Přípravný kurz ke zkouškám z českého jazyka k žádosti o trvalý pobyt
Kurz na míru, firemní školení, firemní vzdělávání
je kurz, který organizátor vytvoří za zakázku.
A to buď zcela podle Vámi zadaných parametrů včetně probíraných témat nebo pouze přizpůsobením místa a počtu účastníků.
Tímto způsobem se typicky připravují kurzy pro zaměstnance jedné firmy, pak je používán pojem firemní školení nebo firemní vzdělávání.
Stejně tak ale lze objednat kurz na míru soukromě, například v individuálním jazykovém vzdělávání.
Jak objednat firemní školení
V případě kurzů na míru je vždy třeba jednat s konkrétním pořadatelem kurzu.
Firemní školení obvykle vyřizuje HR oddělení společnosti nebo manažer a zadávají pořadateli své požadavky.
Zjistěte přibližný tematický rozsah a počet účastníků firemního školení a časové možnosti
Vyhledejte společnost, která firemní vzdělávání pořádá. Informaci najdete v nabídce kurzů na míru nebo na stránkách jednotlivých společností.
Zašlete poptávku firemního školení spolu se svými kontaktními údaji. Pořadatelé Vás obvykle kontaktují a domluví podrobnosti. Následně zašlou přesný rozsah firemního školení, jeho podmínky a cenu.
Pořadatelé firemních školení obvykle nabídnou vlastní prostory nebo akce probíhá v prostorách objednatele.
To bývá časté u dlouhodobějšího firemního vzdělávání, například u firemní výuky jazyků nebo u firmních školení bezpečnosti.
Konference
je setkání jednotlivců a zástupců společností, které daná oblast zajímá.
Na konferenci můžete zjistit názor více zainteresovaných stran na danou problematiku, podebatovat se zkušenějšími kolegy i s konkurencí.
Konference obvykle pokrývá širší oblast témat a skládá se z přednášek, prezentací a diskuse. Konference bývají vhodným místem k prezentaci společnosti nebo produktu.