Kategorie angličtina, výuka angličtiny pro veřejnost, v Praze, prezenční kurzy, intenzivní, s obecnou tématikou
. Více.
Kurzy angličtiny, Angličtina
Anličtina je západogermánský jazyk, kterým mluví 500 milionů lidí na celém světě a je třetím nejrozšířenějším mateřským jazykem na světě. Anglicky se domluvíte ve Spojeném království, Irsku, USA, Kanadě, Austrálii,
na Novém Zélandu a v řadě dalších zemí.
Kromě rodného jazyka angličtina zaujímá funkci mezinárodního dorozumívacího jazyka. Výuka angličtiny je tedy velmi rozšířená a v neanglicky mluvících zemích na prvním místě v cizích jazycích.
Moderní angličtina se dělí na jednotlivé národní varianty (např. americká angličtina, britská angličtina, australská angličtinaa a pod.)
Kategorie Kurzy angličtiny obsahuje:
Obecné kurzy angličtiny
Individuální kurzy angličtiny
Víkendové kurzy angličtiny
Jazykový kurz angličtiny v malé skupině
Pobytové kurzy angličtiny
Příprava na jazykovou zkoušky z angličtiny
Příprava na maturitní zkoušku z angličtiny
Kurzy pro veřejnost, veřejné kurzy
mají pevně danou náplň, cenu i počet účastníků.
Pokud veřejné kurzy neprobíhají e-learningovou nebo webinářovou formou, jsou u nich pevně dány i místo a čas. Veřejné kurzy jsou nejběžnějším typem školení.
Pokud potřebujete upravit obsah, počet frekventantů nebo další vlastnosti kurzu, podívejte se na nabídku kurzů na míru.
Prezenční kurz
je kurz, na kterém budete po celou dobu trvání osobně přítomni. Pořadatel zajišťuje prostory, ve kterých bude výuka probíhat.
Intenzivní kurzy
jsou pro Vás vhodné, pokud potřebujete rychle doplnit vědomosti, intenzivně se jazykově připravit před odjezdem do zahraničí apod.
Obvykle se jedná o celodenní výuku během víkendu nebo několika týdnů (víkendové intenzivní kurzy, letní intenzivní kurzy).
Výhodou je, že se v intenzivně a soustředěně zabýváte daným tématem, což je často efektivnější než výuka rozložená do delšího časového úseku.
Intenzivní kurzy často preferují klienti s nedostatkem volného času, případně pravidelného volného času.
Kurzy s obecnou tématikou
nejsou nijak konkrétně zaměřené ani nepreferují určitou skupinu klientů. Obvykle jsou vybírána obecně použitelná témata.