Kurzy, školení a semináře kategorie Kosmetika, pro firmy, na míru, firemní vzdělávání, v Ostravě, webináře.
Více.
Kosmetika, Kosmetické kurzy
Kosmetika je stará jako lidstvo samo. Pro černou linku nad víčkem můžeme zajít až do Starého Egypta a pravděpodobně časově i mnohem dále. Bůh krásy je samozřejmostí ve všech klasických kulturách,
v některých dokonce existoval i bůh krášlicich prostředků - kosmetiky. Krása je prostě alfou a omegou v mnoha oblastech, ať už se nám to líbí nebo ne.
Nemusí jít samozřejmě primárně o líčení. Zdravá pleť vyžaduje poměrně mnoho úsilí, jakkoliv to možná často podceňujeme.
Proč se líčíme, proč o svou krásu pečujeme? Především si tím zvyšujeme sebevědomí, cítíme se lépe. Řešíme tím své reálné vizuální nedostatky nebo i to, co za nedostatky jen považujeme.
Předáváme si znalosti mezi přítelkyněmi, testujeme kosmetické produkty. Najdeme si svou oblíbenou kosmetičku a té se pak držíme zuby nehty, protože kosmetička není jen bezejmenný někdo, kdo nás krášlí.
Je to i znalec našich nejintimnějších nedostatků, který může podpořit i potopit, je to psycholog a důvěrník. Je to někdo, komu se svěřujeme do rukou a musíme si být jisti, že svou profesi,
ať už zdravotnicky nebo vkusem, bezchybně zvládá.
Kategorie Kosmetika obsahuje:
- Kosmetika
- Líčení
- Péče o pleť
- Prodlužování řas
- Epilace
- Barvení řas a obočí
- Lymfodrenáž obličeje
- Liftingová masáž
- Výroba domácí kosmetiky
- Výroba přírodních mýdel
- Kosmetická chemie a bezpečnost
Kurz na míru, firemní školení, firemní vzdělávání
je kurz, který organizátor vytvoří za zakázku.
A to buď zcela podle Vámi zadaných parametrů včetně probíraných témat nebo pouze přizpůsobením místa a počtu účastníků.
Tímto způsobem se typicky připravují kurzy pro zaměstnance jedné firmy, pak je používán pojem firemní školení nebo firemní vzdělávání.
Stejně tak ale lze objednat kurz na míru soukromě, například v individuálním jazykovém vzdělávání.
Jak objednat firemní školení
- V případě kurzů na míru je vždy třeba jednat s konkrétním pořadatelem kurzu.
- Firemní školení obvykle vyřizuje HR oddělení společnosti nebo manažer a zadávají pořadateli své požadavky.
- Zjistěte přibližný tematický rozsah a počet účastníků firemního školení a časové možnosti
- Vyhledejte společnost, která firemní vzdělávání pořádá. Informaci najdete v nabídce kurzů na míru nebo na stránkách jednotlivých společností.
- Zašlete poptávku firemního školení spolu se svými kontaktními údaji. Pořadatelé Vás obvykle kontaktují a domluví podrobnosti. Následně zašlou přesný rozsah firemního školení, jeho podmínky a cenu.
- Pořadatelé firemních školení obvykle nabídnou vlastní prostory nebo akce probíhá v prostorách objednatele.
To bývá časté u dlouhodobějšího firemního vzdělávání, například u firemní výuky jazyků nebo u firmních školení bezpečnosti.
Webináře
jsou interaktivní školení absolvovaná přes internet. Webinář je veden lektorem, se kterým během kurzu komunikujete pomocí webové kamery a mikrofonu.
Stejně můžete komunikovat i s ostatními účastníky. Výhodou je, že není třeba webinář absolvovat na pevně daném místě, ale postačí připojení k internetu a zmíněná webová kamera s mikrofonem.
Webináře jsou aktuálně velmi populární, protože webinář kombinuje možnost diskuse s pohodlím.