Kurzy, školení a semináře kategorie Kadeřnictví, pro firmy, na míru, firemní vzdělávání, v zahraničí, webináře.
Více.
Kadeřnictví, Kadeřnické kurzy
Kadeřnictví zahrnuje nejen teorii a praxi základní úpravy vlasového porostu, tj. mytí, stříhání, závěrečnou úpravu, ale může zahrnovat i další techniky péče o vlasy k docílení žádoucího výsledku, od výživy a úpravy barvy vlasů až po prodlužování a
zahušťování vlasů, ale také komunikaci ze zákazníkem a vedení kadeřnické živnosti. Kadeřnické kurzy často bývají rekvalifikační.
Kategorie Kadeřnictví obsahuje:
- Základní holičské a kadeřnické práce
- Prodlužování, zahušťování vlasů
- Výživné a pečující masky pro vlasy a jejich aplikace
- Vlasová kosmetika
- Barvení a melírování vlasů
- Styling slavnostních účesů
- Základy dámského střihu
- Základy pánského střihu
- Trvalá a vodová ondulace
- Bezpečnost práce a provozu při kadeřnické činnosti
- Management kadeřnického salonu
Kurz na míru, firemní školení, firemní vzdělávání
je kurz, který organizátor vytvoří za zakázku.
A to buď zcela podle Vámi zadaných parametrů včetně probíraných témat nebo pouze přizpůsobením místa a počtu účastníků.
Tímto způsobem se typicky připravují kurzy pro zaměstnance jedné firmy, pak je používán pojem firemní školení nebo firemní vzdělávání.
Stejně tak ale lze objednat kurz na míru soukromě, například v individuálním jazykovém vzdělávání.
Jak objednat firemní školení
- V případě kurzů na míru je vždy třeba jednat s konkrétním pořadatelem kurzu.
- Firemní školení obvykle vyřizuje HR oddělení společnosti nebo manažer a zadávají pořadateli své požadavky.
- Zjistěte přibližný tematický rozsah a počet účastníků firemního školení a časové možnosti
- Vyhledejte společnost, která firemní vzdělávání pořádá. Informaci najdete v nabídce kurzů na míru nebo na stránkách jednotlivých společností.
- Zašlete poptávku firemního školení spolu se svými kontaktními údaji. Pořadatelé Vás obvykle kontaktují a domluví podrobnosti. Následně zašlou přesný rozsah firemního školení, jeho podmínky a cenu.
- Pořadatelé firemních školení obvykle nabídnou vlastní prostory nebo akce probíhá v prostorách objednatele.
To bývá časté u dlouhodobějšího firemního vzdělávání, například u firemní výuky jazyků nebo u firmních školení bezpečnosti.
Webináře
jsou interaktivní školení absolvovaná přes internet. Webinář je veden lektorem, se kterým během kurzu komunikujete pomocí webové kamery a mikrofonu.
Stejně můžete komunikovat i s ostatními účastníky. Výhodou je, že není třeba webinář absolvovat na pevně daném místě, ale postačí připojení k internetu a zmíněná webová kamera s mikrofonem.
Webináře jsou aktuálně velmi populární, protože webinář kombinuje možnost diskuse s pohodlím.