Základy propagace školy a její variabilita

Základy propagace školy a její variabilita Verlag Dashöfer https://www.kursy.cz/?product=ONWZPS&wa=wwwstudium
Pořadatel:
Typ: veřejný kurz , webinář
Vybraný termín:  10.12.2024      TOP
Cena bez DPH: 2 990 Kč https://www.kursy.cz/?product=ONWZPS&wa=wwwstudium
Cena s DPH: 3 618 Kč
Lektor: Mgr. Lenka Polášková
Více informací o kurzu
Lektor - profil: Mgr. Lenka Polášková

je lektorka s více než 20 letou pedagogickou praxí. Specializuje se na oblasti managementu škol, dokumentaci a metodický výklad vybraných právních předpisů segmentu školství. Je autorkou řady publikací pro učitele a ředitele škol. V...

Lektor - kontakt: www.kursy.cz/33/lektor...
Vedeno v jazyce: česky

Popis kurzu

Zveme vás na zcela unikátní pilotní webinář zohledňující specifika vyplývající z praxe škol, který se specializuje na propojení problematiku managementu škol a marketingu. Rovina managementu znalostí a oblast marketingové komunikace klade v současné době mimořádný důraz na nezbytnost rozšiřování kompetencí vedoucích pedagogických pracovníků napříč všemi typy a stupni škol a samozřejmě také školských zařízení. Důležité jsou tyto kompetence také u studentů různých typů oborů zaměřených na pedagogiku.

Webinář vám poskytne metodickou podporu v oblasti kroků směřujících ke zlepšení, vyšší efektivitě a dosahování cílů v rovině managementu a základů marketingové komunikace. Segment školství je naprosto specifický a nelze tedy uplatňovat všechny nástroje, které by byly relevantní v segmentu obchodu, služeb a podnikání. Cílem je účastníky inspirovat a podporovat, sdílet s nimi zkušenosti a současně poskytnout dostatek prostoru pro zamyšlení nad řízením směřujícím „ke změnám“ a strategií „učící se organizace“.

Školství je v rovině sdílení know-how stále na své pomyslné startovací čáře.

Na webináři se dozvíte:
  • Jak připravit výchozí strategickou analýzu.
  • Jak pracovat s variabilitou propagace a její možnosti v segmentu školství.
  • Rizika, možnosti a limity reklamy.
  • Jak důležitá je public relations (vztahy s veřejností).
  • Jak pracovat s konceptem obsahu webové prezentace školy.
  • Jak pracovat s marketingovým mixem.
  • Proč je užitečné se i v „běžné“ mateřské nebo základní škole orientovat v základech marketingu.
Komu je webinář určen:

Webinář zahrne základní metodiku z oblasti a marketingové komunikace a je vhodný také pro zástupce lesních mateřských škol, dětských skupin nebo školských zařízení. Je užitečný pro začínající vedoucí, pedagogické pracovníky.




Kurz je zařazen v sekcích

Školství

Další kurzy a semináře

Kurzy a semináře v sekcích Školství
Název      Cena     
Základy propagace školy a její variabilita  TOP
Verlag Dashöfer     3 618 Kč s DPH
10.12.
2024
Daňové a účetní aktuality  TOP
Verlag Dashöfer     2 408 Kč s DPH
16.12.
2024
FKSP a sociální fondy od 1. 1. 2025 v praxi  TOP
Verlag Dashöfer     3 013 Kč s DPH
16.1.
2025
Tvorba ŠVP ve školní družině: Jak na to?
Verlag Dashöfer     3 618 Kč s DPH
27.1.
2025
FKSP a sociální fondy od 1. 1. 2025 v praxi
Verlag Dashöfer     3 013 Kč s DPH
27.2.
2025
Horké křeslo ředitelky Mš
Verlag Dashöfer     4 828 Kč s DPH
11.3.
2025

6 termínů