Vysvětlení pravidel a možností nastavení pružné pracovní doby. Kdy a jak správně pružnou pracovní dobu uplatnit, jaká jsou možná pozitiva a negativa a pracovněprávní souvislosti v oblasti řízení práce, čerpání dovolené, překážek v práci pracovních cest atd. Poskytnutí praktických rad směřujících k tomu, aby se pružná pracovní doba mohla uplatnit tam, kde patří, a mohla sloužit jako nástroj efektivního řízení práce. Obsah webináře:
Pojem pružná pracovní doba
Úseky základní a volitelné pracovní doby
Nastavení a úprava parametrů pružné pracovní doby
Důsledky pro překážky v práci na straně zaměstnance
Evidence pracovní doby
Případy, kdy se pružná pracovní doba neuplatní – čerpání dovolené, pracovní cesty a další
Praktické problémy spojené s pracovní dobou – posouzení práce přesčas, zrušení pružné pracovní doby zaměstnanci, u kterého se neosvědčila atd.
Cílová skupina:
Personalisté, manažeři lidských zdrojů, specialisté v oblasti práce a mezd, vedoucí zaměstnanci. Soukromý i veřejný sektor.