Novela zákoníku práce - aktuální problémy a nejasnosti v praxi

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností INTEGRA CENTRUM s.r.o. již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Pracovní právo , Mzdy, sociální a zdravotní pojištění , Obce, města, magistráty, kraje

Název      Cena     
Pracovní právo na začátku roku 2025 - změny a problémy
INTEGRA CENTRUM     2 400 Kč s DPH
14.1.
2025
Flexibilizační novela a přehled dalších změn v pracovněprávní oblasti v roce 2025
Verlag Dashöfer     2 408 Kč s DPH
22.1.
2025
Pracovní právo na začátku roku 2025 - změny a problémy
INTEGRA CENTRUM   Zlín   2 400 Kč s DPH
20.2.
2025
Aktuality a problémy pracovního práva v roce 2025
INTEGRA CENTRUM   Brno   2 400 Kč s DPH
23.4.
2025
Pracovní právo na začátku roku 2025 - změny a problémy
INTEGRA CENTRUM   Brno   2 400 Kč s DPH
23.4.
2025
Zaměstnanecké benefity v roce 2024
INTEGRA CENTRUM     1 700 Kč s DPH
e-learning

6 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

V rámci školení Vás provedeme stávající právní úpravou a připravovanou novelou zákoníku práce. Vysvětlíme si jednotlivé změny, které novelizace přináší, a to i srovnáním právních úprav pro lepší pochopení změn.

Lektor klade důraz na individuální přístup, kdy je možné v průběhu celého školení pokládat dotazy.

Program semináře:

  • HOME OFFICE
    • provedeme Vás stávající právní úpravou homeoffice
    • nastavení home office v praxi
  • BOZP
    • zadávání práce a evidenci pracovní doby ve vztahu k home office
    • rozvrhování směn
    • kdo má na home office nárok
    • povinnost náhrady nákladů spojených s výkonem práce z domova a jejich výpočet
    • náležitosti dohody
  • DOHODA O PROVEDENÍ PRÁCE, DOHODA O PRACOVNÍ ČINNOSTI (DPP, DPČ)
    • práce na DPP a DPČ a její sjednání – jak správně nastavit, náležitosti a rozsah
    • ukončení dohod
    • souběh dohody a pracovního poměru
    • úprava posuzovaného vyrovnávacího období
    • povinnost rozvrhovat směny a jak to v praxi správně nastavit
    • vznik nároku na dovolenou – za jakých podmínek a jak se tomu vyhnout
    • seznámení se s rozvrhem směn
  • DORUČOVÁNÍ
    • elektronizace – poukázání na aktuální judikaturu
    • elektronizace v pracovněprávních vztazích
    • uzavírání pracovněprávních dokumentů elektronicky, kdy je nutné mít zaručené podpisy a souhlas s tímto
    • doručováním
    • změny ve způsobu doručování
    • význam vlastní e-mailové adresy
  • INFORMAČNÍ POVINNOST ZAMĚSTNAVATELE PODLE § 37 ZP
    • nové povinnosti zaměstnavatele na úseku informování zaměstnance
    • lhůty pro informování
    • sankce v případě nedoložení informování zaměstnance
  • KRATŠÍ PRACOVNÍ DOBA
    • nárok na kratší pracovní dobu u specifické skupiny zaměstnanců
    • obnovení původních podmínek
    • forma žádosti a zamítnutí
  • DALŠÍ DÍLČI BODY

Obsah bude upraven v závislosti na aktuálním legislativním procesu.