Název Cena | Datum | Místo | Cena |
---|---|---|---|
Fakturace v přeshraničním obchodu a službách po významných změnách v DPH VOX 3 497 Kč s DPH | 12.9. 2025 | — | 2 890 Kč 3 497 Kč s DPH |
Fakturace v přeshraničním obchodu a službách po významných změnách v DPH VOX Praha 3 497 Kč s DPH | 12.9. 2025 | Praha | 2 890 Kč 3 497 Kč s DPH |
Fakturace v přeshraničním obchodu a službách po významných změnách v DPH INTEGRA CENTRUM Brno 2 400 Kč s DPH | 12.11. 2025 | Brno | 1 983 Kč 2 400 Kč s DPH |
Fakturace v přeshraničním obchodu a službách po významných změnách v DPH INTEGRA CENTRUM 2 400 Kč s DPH | 3.12. 2025 | — | 1 983 Kč 2 400 Kč s DPH |
Cíl webináře: Webinář reaguje na potřebu ekonomických úseků /účtáren/ nakládat s daňovými doklady od zahraničních partnerů a jejich řádnou evidenci pro daňové a účetní potřeby. Je adresován těm účtárnám, které vystavují a přijímají daňové doklady od zahraničních partnerů. Na praktických příkladech – vydaných i přijatých daňových dokladech v češtině a angličtině /doklady v angličtině jsou součástí semináře/ – si účastníci semináře ozřejmí správné uplatnění DPH s důrazem na časové souvislosti v evidenci pro DPH, problematiku dovozu a vývozu včetně cel a promítnutí do účetnictví.
Pro koho je webinář určen: Fakturantky, finanční účetní zaměřené na účtování přijatých faktur s původem z EU či třetích zemí, obchodníky se specializací na zahraniční obchod a služby. Znalost anglického jazyka není nutná. Seminář /webinář/ je celý veden v češtině (pouze některé ukázkové faktury jsou v anglickém jazyce).
Program webináře: