Určeno pro:personalisty, mzdové účetní a vedoucí zaměstnance zaměstnavatelů působících nejen v podnikatelské sféře, ale též v rozpočtové či příspěvkové oblasti a další zájemce s minimálně základní orientací v pracovněprávní problematice.
Seminář je zaměřen především na problematické části pracovněprávní úpravy z hlediska aplikační praxe, jakými jsou například vznik, změny a skončení pracovního poměru včetně informační povinnost zaměstnavatele, rozvrh pracovní doby, překážky v práci a dovolenou tzv. „dohodářů“, nové pojmy nepřetržitých odpočinků (denní a týdenní), podmínky výkonu práce na dálku a náhrada nákladů s ní spojených, zvláštní pracovní podmínky pečujících zaměstnanců, doručování písemností v pracovněprávních vztazích.
zaměříme se především na:
Seminář s omezeným počtem účastníků nabízí možnost individuálních konzultaci a posouzení konkrétních případů a situací řešených při praktickém uplatňování jednotlivých ustanovení zákoníku práce.