Marketingový plán - strategie a rozpočet

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností ICT Pro s.r.o. již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Marketing

Název      Cena     
Umělá inteligence - využívání moderních nástrojů AI v praxi
ICT Pro   online   8 400 Kč 
17.3.
18.3.
2025
Základy statistiky v jazyce Python s knihovnami pandas, sklearn, matplotlib a seaborn
ICT Pro   Praha   18 800 Kč 
20.3.
21.3.
2025
Základy statistiky v jazyce Python s knihovnami pandas, sklearn, matplotlib a seaborn
ICT Pro   Praha   18 800 Kč 
20.3.
21.3.
2025
Umělá inteligence - využívání moderních nástrojů AI v praxi
ICT Pro   Brno   8 400 Kč 
20.3.
21.3.
2025
LinkBuilding
ICT Pro   Brno   5 600 Kč 
20.3.
2025
Implementace AI do firemní praxe: klíč k inovacím a efektivitě
ICT Pro   Praha   10 400 Kč 
20.3.
2025
Implementace AI do firemní praxe: klíč k inovacím a efektivitě
ICT Pro   Brno   10 400 Kč 
20.3.
2025
Implementace AI do firemní praxe: klíč k inovacím a efektivitě
ICT Pro   Praha   10 400 Kč 
20.3.
2025
Implementace AI do firemní praxe: klíč k inovacím a efektivitě
ICT Pro   Brno   10 400 Kč 
20.3.
2025
HR marketing
ICT Pro   Praha   11 200 Kč 
31.3.
1.4.
2025
Umělá inteligence pro manažery: praktický workshop
ICT Pro   Brno   7 200 Kč 
2.4.
2025
Umělá inteligence v lektorské praxi
ICT Pro   Brno   5 600 Kč 
4.4.
2025
Základy účinného marketingu – kurz pro začínající marketéry
ICT Pro   Brno   5 600 Kč 
7.4.
2025
HR marketing
ICT Pro   Brno   11 200 Kč 
7.4.
8.4.
2025
Umělá inteligence pro kreativní obory
ICT Pro   Praha   5 600 Kč 
7.4.
2025
Umělá inteligence pro kreativní obory
ICT Pro   Brno   5 600 Kč 
7.4.
2025
Canva - profesionální grafika pro negrafiky
ICT Pro   Brno   3 900 Kč 
10.4.
2025
Umělá inteligence - využívání moderních nástrojů AI v praxi
ICT Pro   Praha   8 400 Kč 
10.4.
11.4.
2025
Umělá inteligence v lektorské praxi
ICT Pro   Praha   5 600 Kč 
11.4.
2025
Event Management
ICT Pro   Brno   6 500 Kč 
23.4.
2025
  Stránka 1 z 4   Další
20 z 67 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Marketingový plán a marketingový rozpočet jsou nosnou konstrukcí marketingu. Jejich kvalita, konkrétnost a měřitelnost ovlivní marketingové aktivity, stejně jako kvalitu jejich výstupů. V tomto kurzu vám ukážeme jak stanovovat správně cíle, aby nedocházelo k nežádoucím účinkům a bylo dosaženo požadovaného marketingového cíle. Provedeme vás úskalími rizik a vybavíme vás argumenty pro diskusi se zástupci managementu a obchodu.