Osobitá péče o zákazníka

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností ICT Pro s.r.o. již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Obchodní dovednosti

Název      Cena     
Vysoká škola sebemotivace
KURZY PRO RADOST     2 670 Kč s DPH
e-learning
Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky
KURZY PRO RADOST     2 670 Kč s DPH
e-learning
Vyjednávání v obtížných situacích, nácvik vyjednávacích taktik – dvoudenní seminář
VOX   Praha   12 451 Kč s DPH
13.8.
14.8.
2025
Jak komunikovat a vzájemně si dobře porozumět
VOX   Praha   6 764 Kč s DPH
19.8.
2025
Jak najít sebevědomí
KURZY PRO RADOST     2 670 Kč s DPH
e-learning
Debordelizace hlavy - zprimitivněte k úspěchu
KURZY PRO RADOST     2 670 Kč s DPH
e-learning
Obchodní dovednosti: obchodujte bez zbytečné argumentace
VOX   Praha   6 885 Kč s DPH
17.9.
2025
Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji
VOX   Praha   6 643 Kč s DPH
23.9.
2025
Vyjednávání v obtížných situacích, nácvik vyjednávacích taktik – dvoudenní seminář
VOX   Praha   12 451 Kč s DPH
23.10.
24.10.
2025
Obchodní dovednosti: obchodujte bez zbytečné argumentace
VOX   Praha   6 885 Kč s DPH
11.11.
2025
Pokročilé vyjednávací strategie – dvoudenní seminář
VOX   Praha   12 572 Kč s DPH
4.12.
5.12.
2025

11 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka (partnera) po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí (stejně jako partner) zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí.
Energeticky a nákladově je vždy náročnější získávání nových zákazníků, případně narovnání narušených vztahů, než kvalitní soustavná péče o zákazníka. Jak se vyvarovat těmto zásadním chybám se dozvíte v našem praktickém workshopu.