<p>Personální náklady bývají jedním z nejvyšších nákladů ve firmě.<br />
Nabrat člověka na hlavní pracovní poměr stojí nejenom peníze, ale i čas a nejedná se o rozhodnutí na týden – zaměstnanec se totiž dá jen těžko „někam“ vrátit. Za zaměstnance neplatíte pouze mzdu, ale i řadu dalších výdajů. Celková částka může být překvapivě vysoká. A hlavně tím, že budete počítat a strukturovaně plánovat, budete řídit svoji firmu vědomě a ne náhodně. Tím si cíleně budujete svoji značku a v neposlední řadě více vyděláte. Investujete svůj čas a peníze tam, kde to má smysl, a přesně si dokážete modelovat svůj budoucí zisk firmy léta dopředu. </p>
<p>Kurz je určen podnikatelům, kteří chtějí své náklady a firmu řídit efektivně. HR profesionálům, kteří nemají ekonomické vzdělání nebo téma je pro ně nové, popř. složité. Také studentům, kteří nechtějí číst skrypta někoho, kdo personální náklady patrně v praxi „neviděl“. A pro všechny ostatní, kteří chtějí pochopit složité věci v kontextu s řízením firmy a na příkladech. </p>
<h3>V kurzu se naučíte:</h3>
<ul>
<li>jak připravit rozpočet od A-Z</li>
<li>jak náklady na zaměstnanace ovlivňují zisk firmy</li>
<li>jak systematicky plánovat a vyhodnocovat své hospodaření</li>
<li>jak chápat ekonomické souvislosti</li>
<li>jak získat jistotu v řízení firmy</li>
</ul>
<p> </p>
<p>A jako dárek na konci kurzu dostanete šablonu, kterou můžete pro přípravu vašeho budgetu použít. Tím ušetříte čas, nervy a peníze na přípravu vaší šablony. </p>
<p>Pochopíte, že neznalost, kolik co stojí, vede ke špatným rozhodnutím a špatnému řízení firmy nebo oddělení. </p>