Průvodce digitální transformací na účtárně krok po kroku

Průvodce digitální transformací na účtárně krok po kroku Verlag Dashöfer https://www.kursy.cz/?product=SADIGI&wa=wwwstudium
Pořadatel:
Typ: veřejný kurz , kurz
Vybraný termín:  23.10. - 06.11.2025   
Místo: Praha (praha)
Cena bez DPH: 15 990 Kč https://www.kursy.cz/?product=SADIGI&wa=wwwstudium
Cena s DPH: 19 348 Kč
Lektor: Radek Patera , Timotej Čech
Více informací o kurzu
Lektor - profil: Radek Patera

Radek zahájil svou kariéru v oblasti účetnictví jako účetní, ale díky svému hlubokému zájmu o informační technologie rychle přešel na pozici technické podpory pro aplikaci This App. Dnes se zaměřuje na vývoj a správu nástrojů pro robotickou...

Lektor - kontakt: www.kursy.cz/33/lektor...
Lektor - profil: Timotej Čech

Timo je odborníkem na správu, implementaci a optimalizaci ERP systémů, které integruje s dalšími obchodními systémy tak, aby splňovaly specifické potřeby zákazníků. Svým jedinečným přístupem propojuje světy účetnictví, zákaznické podpory a...

Lektor - kontakt: www.kursy.cz/33/lektor...
Vedeno v jazyce: česky

Popis kurzu

Pro účtárnu se stává digitalizace a automatizace běžnou součástí každodenní rutiny, proto jsme pro Vás připravili tento program. Náš vzdělávací cyklus projde účetní agendy jednu po druhé z pohledu automatizace. Kurz bude čistě praktický, zákony a znění paragrafů budeme probírat jen okrajově, a to z pohledu souladu nástrojů s platnou legislativou. Ukážeme si, jak snadno a rychle implementovat a obsluhovat zvolené nástroje v různých účetních agendách. Ze školení si odnesete znalost důležitých kritérií pro výběr dostupných nástrojů na trhu.
Komu je Akademie určena:

Akademie je určena převážně účetním a finančním manažerům, kteří mají kompetenci dané nástroje vybírat, nastavovat i obsluhovat. Kurz cílí na účtárny, kde je více než jeden člověk, ale spoustu tipů může pomoci i OSVČ účetním.

Obsah Akademie:

Obsah Akademie bude přizpůsoben nejnovějšímu vývoji v tomto dynamickém oboru.

1. den – čtvrtek 23. 10. 2025

Začátečníci

Faktury přijaté

Předáme know-how o kompletním workflow dokladů přijatých. Ukážeme, jak pomocí základních pracovních nástrojů (mail, Google Disk, Dropbox) zajistit automatizovaný příjem dokladů od externích i interních partnerů tak, aby se od první chvíle šetřil čas na straně účetní i partnera bez vícenákladů.

  • Fakturační email
  • Formáty faktur
  • Legislativa
  • Ukázka vyčítání a napojení účetní program
  • Zaškolení na agregované kontroly seniora
  • Ukázka různých workflow schvalování
  • Příkazy k úhradě přímo z účetnictví
  • Souhrn požadavků pro výběr nástrojů
  • Účtenky

    Ukážeme všechny možné procesy zadávání pokladních dokladů přes propojené aplikace, importy, vyčítání i hromadné zaúčtování vč. konkrétních příkladů.

    Banky

  • Zaúčtování banky importním souborem
  • Automatické účtování – homebanking
  • Automatické párování
  • Příkazy k úhradě zajistit automatizovaně
  • Sklady

  • Přímá integrace účetního sw na e-shop
  • Vedení skladů přímo v účetním programu a automatické účtování
  • Tržby

    Projdeme různé možnosti účtování tržeb. Vysvětlíme úroveň detailu účtování tržeb pro reporting. Ukážeme importní soubory a přímé napojení e-shop s účetním programem.

    Interní doklady

    Projdeme různé možnosti účtování interních dokladů – import, příprava, doklady trvalého účtování, časové rozlišení

    2. den – čtvrtek 30. 10. 2025

    Pokročilí

    Příprava na automatizaci krok po kroku

    Rozložení práce týmu a jeho adaptace na nové nástroje a role na účtárně

  • Potřebná kapacita jednotlivých rolí na účtárně
  • Složení týmu a jeho nové role
  • Psychologická adaptace a zajištění angažovanosti týmu na změnách a vizích
  • Timesheety a příprava na automatizace

  • Nastavení agend jako faktoru pro vyhodnocení nasazení automatizací a nových nástrojů
  • Sledování a vyhodnocování rentability klientských zakázek
  • Sledování a vyhodnocování utilizace lidí a kapacit
  • Plánování tržeb vs. kapacita týmu jako podklad pro dlouhodobé rozhodování
  • Souhrn požadavků pro výběr nástrojů
  • Cloud

    Probereme výhody a nevýhody cloudového řešení a doporučené nástroje.

    GDPR a účetní data

    Elektronická archivace dokumentů

    Co a jakým způsobem archivovat? Na co si dát pozor.

    IT zázemí a bezpečnost

    Vysvětlíme hlavní požadavky z pohledu bezpečnosti a efektivního využití nástrojů. Ukážeme, jak posoudit nákladovou stránku vybíraných technologií.

  • GDPR v rámci elektronických úložišť a komunikací
  • Kritéria účetního SW, případný přechod na nový účetní sw nebo jeho vyšší verzi
  • Nastavení a práce s pracovními nástroji – laptop
  • Využívání, nastavení, propojení jednotlivých aplikací
  • Nastavení práv a rolí lidí v týmu do jednotlivých sw a aplikací
  • Sdílené úložiště
  • Interní a externí komunikace
  • Požadavky pro výběr vhodných nástrojů (soulad s legislativou)
  • Názor bezp. experta a praktická ukážka hrozieb
  • 3. den – čtvrtek 6. 11. 2025

    Profíci

    EDI, API

    Reporting účetních dat

    Projdeme konkrétní reportingové sestavy přímo z účetních dat dostupných na pár kliknutí.

  • Pravidelný přehled závazků a pohledávek vč. procesního využití
  • Měsíční výsledovky vč. vyhodnocení
  • Reporty na míru – jak jednoduše sestavit definovatelný výkaz přímo v účetním programu i mimo něj s automatizovaným napojením
  • Ukázka praktických řešení

    • Co je RPA a na jaké procesy se využívá
    • Konkrétní příklady využití na účtárně
    • Úspory, ceny, návratnost, přínosy, náklady
    • RPA (Roboti)
    • ABRA Flexi - automatické sťahovanie bánk cez API, automatické zaúčtovanie, automatické prenosy faktúr z shoptet do Abra Flexi, možnosť automatickej prefakturácie, automatické časové rozlíšenie
    • Odoo - Predstavenie robustného ERP systému Odoo od partnerskej firmy systee - spracovanie hlavne modulu účtovníctva, skladov, reportingu a automatizované operácie nad účtovníctvom, prenosy platieb skrz API
    • wFlow - Praktická prezentácia ukážka WFLOW vyčítania faktúr/ účeteniek + spracovanie karetných operácií - prezentáciu zabezpečí wflow, live prenos do účtovného systému (ukážka výhod spracovania dokladu a jeho "zaúčtovania vo wflow")
    • Capitain
    • AI (GPT, Copilot)



    Kurz je zařazen v sekcích

    Daně a DPH , Účetnictví , Cla

    Další kurzy a semináře

    Kurzy a semináře v sekcích Daně a DPH , Účetnictví , Cla
    Název      Cena     
    Pokladna 2025 • její vedení a náležitosti pokladních dokladů v podmínkách roku 2025 • prezenčně i on-line
    ANAG   Olomouc   2 099 Kč 
    10.6.
    2025
    Uplatňování DPH a změny od 1. 7. 2025 • prezenčně i on-line
    ANAG   Praha   2 388 Kč 
    10.6.
    2025
    Výkaz cash flow prakticky aneb bude vás to bavit
    VOX     3 497 Kč s DPH
    10.6.
    2025
    Výkaz cash flow prakticky aneb bude vás to bavit
    VOX   Praha   3 497 Kč s DPH
    10.6.
    2025
    Finanční náklady, spojené osoby a bezúročné zápůjčky
    INTEGRA CENTRUM     1 700 Kč s DPH
    e-learning
    DPH aktuálně, změny s účinností od 1.7.2025 a řešené příklady
    INTEGRA CENTRUM   Brno   2 400 Kč 
    11.6.
    2025
    IFRS v praxi - dvoudenní
    Verlag Dashöfer     15 718 Kč s DPH
    11.6.
    12.6.
    2025
    IFRS v praxi - dvoudenní
    Verlag Dashöfer   Praha   15 718 Kč s DPH
    11.6.
    12.6.
    2025
    Praktické uplatňování DPH v roce 2025
    INTEGRA CENTRUM   Olomouc   2 400 Kč 
    11.6.
    2025
    Základy DPH – pro vaši praxi (dvoudenní)
    VOX     6 510 Kč s DPH
    e-learning
    Základy DPH – pro vaši praxi (dvoudenní)
    VOX   Praha   6 510 Kč s DPH
    11.6.
    12.6.
    2025
    Česko-slovenské DPH pod lupou 2025 - srovnání a rozdíly v kontextu daňového práva
    INTEGRA CENTRUM   Brno   4 000 Kč 
    12.6.
    2025
    Manažerské účetnictví – náklady a kalkulace v praxi
    VOX     3 255 Kč s DPH
    e-learning
    Daňově uznatelné a neuznatelné náklady
    INTEGRA CENTRUM   Brno   2 400 Kč 
    13.6.
    2025
    Daň z příjmů fyzických osob - konsolidační balíček a uzavření roku 2023
    INTEGRA CENTRUM     1 700 Kč s DPH
    e-learning
    Konsolidovaná účetní závěrka – praktické příklady pro pokročilé podle českých předpisů
    VOX     3 497 Kč s DPH
    16.6.
    2025
    Konsolidovaná účetní závěrka – praktické příklady pro pokročilé podle českých předpisů
    VOX   Praha   3 497 Kč s DPH
    16.6.
    2025
    ON-LINE webinář Nová pravidla pro opravu základu daně u nedobytných pohledávek po novele ZDPH
    ANAG   Olomouc   1 314 Kč 
    16.6.
    2025
    ÚČETNICTVÍ (PODVOJNÉ) - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ve 27 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
    Orange Academy   online   12 990 Kč 
    16.6.
    4.8.
    2025
    ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÁ EVIDENCE S VYUŽITÍM PC - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ve 27 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
    Orange Academy   online   16 990 Kč 
    16.6.
    14.8.
    2025
      Stránka 1 z 30   Další
    20 z 587 termínů