Elektronizace pracovněprávní agendy

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností Verlag Dashöfer již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Pracovní právo , Prezentační dovednosti , Mzdy, sociální a zdravotní pojištění

Název      Cena     
Rétorika
ICT Pro   Praha   6 900 Kč 
17.10.
18.10.
2019
Rozvoj prezentačních dovedností
ICT Pro   Brno   6 900 Kč 
17.10.
18.10.
2019
Základy prezentace
ICT Pro   Praha   6 900 Kč 
17.10.
18.10.
2019
ARCHIVACE DAT A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ pro personalisty a mzdové účetní
STUDIO W   Praha   2 904 Kč s DPH
18.10.
2019
Cestovní náhrady v roce 2019
INTEGRA CENTRUM   Zlín   1 800 Kč s DPH
18.10.
2019
Daňový režim nejen benefitů u zaměstnance a zaměstnavatele
ANAG   Brno   1 810 Kč 
18.10.
2019
Exekuce a srážky ze mzdy, srážky při oddlužení v roce 2019
INTEGRA CENTRUM   Olomouc   1 900 Kč s DPH
18.10.
2019
Fond kulturních a sociálních potřeb • sociální fondy • tvorba a použití
ANAG   Praha   1 975 Kč 
18.10.
2019
Jak se vypořádat s problematickým anebo neschopným zaměstnancem
VOX   Praha   2 490 Kč 
18.10.
2019
Personalistický koktejl pro náročné • řešení specifických případů
ANAG   Zlín   1 727 Kč 
18.10.
2019
Storytelling a improvizace
ICT Pro   Brno   5 900 Kč 
18.10.
2019
Storytelling a improvizace
ICT Pro   Praha   5 900 Kč 
18.10.
2019
Zaměstnanecké benefity - z teorie do praxe
ICT Pro   Brno   4 900 Kč 
18.10.
2019
Roční zúčtování za rok 2016, změny ve zdaňování příjmů ze závislé činnosti od 1.1.2017
INTEGRA CENTRUM     1 000 Kč s DPH
e-learning
Změny ve mzdové účtárně a personální oblasti od 1.1.2018
INTEGRA CENTRUM     1 000 Kč s DPH
e-learning
MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ SE ZÁKLADY PERSONALISTIKY - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT probíhá ve 23 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Valašské Meziříčí   8 990 Kč 
20.10.
8.12.
2019
MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ SE ZÁKLADY PERSONALISTIKY A VYUŽITÍM PC - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT probíhá ve 12 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Valašské Meziříčí   9 990 Kč 
20.10.
22.12.
2019
Behaviorální ekonomie - cesta k racionálnímu rozhodování
ICT Pro   Brno   8 900 Kč 
21.10.
22.10.
2019
Efektivní využívání prezentačních prostředků a pomůcek
ICT Pro   Praha   5 900 Kč 
21.10.
22.10.
2019
English for Human Resource Professionals
VOX   Praha   2 290 Kč 
21.10.
2019
  Stránka 1 z 43   Další
20 z 846 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Je v dnešní době možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office? V rámci tohoto semináře při hledání odpovědi na tuto otázku probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizik a omezení. Probereme, co je nutné při zavádění elektronizace vzít do úvahy a čeho se vyvarovat.
Seminář je určen:

Seminář je určen zejména personalistům, ale také vedoucím zaměstnancům a jiným osobám, které se zabývají vedením lidských zdrojů.

Co Vám seminář přinese:

Je v dnešní době možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office? V rámci tohoto semináře při hledání odpovědi na tuto otázku probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizika a omezení. Probereme, co je nutné při zavádění elektronizace vzít do úvahy a čeho se vyvarovat.

Obsah semináře:

1. Obecná právní úprava elektronických dokumentů

Povíme si, co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v listinné podobě.

2. Jak na elektronické podpisy

Dále probereme podepisování elektronických dokumentů, vysvětlíme si, jaké jsou druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí a projdeme možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů.

3. Elektronizace pracovněprávních dokumentů

Následně se podíváme na to, které dokumenty lze s přihlédnutím k praktické personální praxi již dnes mít v elektronické podobě, kde naopak ještě raději vyčkat a jaká rizika nám hrozí při zavádění elektronizace.

4. Diskuse

Na Vaše otázky se budu snažit odpovědět již v průběhu semináře, ale samozřejmě si můžete dotazy nechat i až na závěr.

Časový harmonogram semináře:

8.30 - 9.00 - prezence účastníků

9.00 - 11.00 - přednáška (1. část)

11.00 - 11.15 - přestávka s občerstvením

11.15 - 13.00 - přednáška (2. část + diskuze)