Inovace v BOZP 2 technologie ve službě zajištění bezpečnosti & digitalizace agendy

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností Verlag Dashöfer již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Manažerské dovednosti , Řízení výroby a jakosti, ISO , BOZP

Název      Cena     
Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I.
Shine Leadership   Praha   16 940 Kč s DPH
18.10.
19.10.
2021
Aktuální požadavky na bezpečnost strojních zařízení
Verlag Dashöfer   Hrádek   5 433 Kč s DPH
19.10.
2021
Specialista Corporate compliance a Compliance management systému (CMS)v podnikové praxi
Verlag Dashöfer     13 298 Kč s DPH
19.10.
20.10.
2021
Novinky v legislativě BOZP za rok 2021 a výhled na rok 2022
Verlag Dashöfer     2 408 Kč s DPH
20.10.
2021
Konference kvality 2021 Očekávaný vývoj kvality v průmyslu a službách  TOP
Verlag Dashöfer     5 433 Kč s DPH
21.10.
2021
Konference kvality 2021 Očekávaný vývoj kvality v průmyslu a službách
Verlag Dashöfer   Praha   5 433 Kč s DPH
21.10.
2021
Vedení lidí a osobní rozvoj s enneagramem
Shine Leadership   Praha   16 940 Kč s DPH
21.10.
22.10.
2021
Bezproblémové SVJ - právně, účetně i daňově
Verlag Dashöfer     4 344 Kč s DPH
22.10.
2021
Jak činit správné závěry: k čemu, proč a jak slouží Occamova břitva
Verlag Dashöfer     1 803 Kč s DPH
22.10.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 6 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Hradec Králové   9 990 Kč 
23.10.
25.12.
2021
BOZP, pracovnělékařské posudky a pracovněprávní návaznosti
Verlag Dashöfer     4 828 Kč s DPH
25.10.
2021
Online seminář: Vedení ryze ženského týmu
EDUZONE-CZ     5 772 Kč s DPH
25.10.
2021
Audit kvality - vedení dokumentace D/TLD dílů
Verlag Dashöfer     1 803 Kč s DPH
29.10.
2021
Zákon č. 250/2021 Sb. Zákon o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení  TOP
Verlag Dashöfer   Praha   5 433 Kč s DPH
1.11.
2021
Alergeny v potravinovém průmyslu
Verlag Dashöfer     4 828 Kč s DPH
1.11.
2021
JEDNÁNÍ S PODŘÍZENÝMI A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky - 2denní
STUDIO W   Praha   12 826 Kč s DPH
1.11.
2.11.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář JEDNÁNÍ S PODŘÍZENÝMI A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
1.11.
2.11.
2021
Asertivní komunikace a efektivní zpětná vazba
EDUZONE-CZ   Praha   6 643 Kč s DPH
2.11.
2021
Síla sebe-důvěry
Shine Leadership   Praha   9 680 Kč s DPH
2.11.
2021
Interní kontrolní systém a funkce compliance – aneb co musí v roce 2021 vědět pracovník kontroly, interní auditor i compliance specialista
Verlag Dashöfer     5 433 Kč s DPH
3.11.
2021
  Stránka 1 z 7   Další
20 z 122 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

V dnešní době již asi neexistuje druh činnosti, do kterého by nepromlouvala digitalizace. S papírem a blokem už nevystačíme téměř nikde, málokde ale vystačíme i s Excellem a e-mailovou schránkou .. co je to, co přichází, aby je nahradilo? Hovoří se o digitální transformaci - procesu, jehož cílem je zdigitalizování a zautomatizování všech agend a úkonů, které jen zdigitalizovat lze. S tím, jak společnosti s použitím ERP, CRM a HRM systémů digitalizují své účetnictví, personalistiku, marketing a administrativní procesy, zjišťují, že je třeba, aby podobně zdigitalizovaly také péči o bezpečnost a ochranu zdraví při práci.

Na připravované konferenci představíme lehká dílčí i rozsáhlá integrovaná řešení digitalizace v BOZP i na ně navazující technologie.
Kromě předvedení konkrétních řešení a případových studií, přineseme v rámci zasazení do kontextu i něco teorie.

PROGRAM (postupně upřesňujeme)

I.

ÚVOD

Úvodní poznámky
Ondrej Vraný

Proměny pracovního světa v kontextu aktuálních trendů
Marek Bureš, Katedra průmyslového inženýrství a managementu, Fakulta strojní, Západočeská univerzita v Plzni

Žijeme ve velmi dynamické a globalizované době. Digitalizace a další moderní technologie umožnují celosvětové propojení a sdílení dat a informací. I přes tento velmi silný aktuální trend nesmíme však zapomínat i na ostatní oblasti, které budou dozajista formovat náš pracovní život v nadcházejících letech i desetiletích. Ačkoliv pandemie koronaviru značně a dlouhodobě paralyzovala všechny ekonomiky, musíme se připravovat na daleko dlouhodobější výzvy, kterými je například stárnutí populace, ekologizace a klimatické změny či digitalizace průmyslových procesů. Těmto trendům a síle jejich dopadu se budeme věnovat právě v této jedné z úvodních prezentací.

Technologické trendy v bezpečnosti a ochraně zdraví při práci v souvislosti s digitalizací
v jednání, bude upřesněno

Přehled technologií které přináší probíáhající digitální transformace průmyslu i společnosti, které začínají probmlouvat, nebo brzy promluví i do BOZP.

II.

BUDOUCNOST VDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI BEZPEČNOSTI PRÁCE (HW I.)

Virtuální realita, vzdělávání a školení – jak a kam nasadit
Marek Bárdy, CIE group

Ukázka trénink a testování ve virtuální realitě ve zdravotnictví
Anna Cidlinová, Výzkumný ústav bezpečnosti práce, v.v.i.

Rehabilitace zaměstnanců jako prevence nemocí z povolání
Konstantin Novikov, VR Medical, s.r.o.

III.

PREVENCE NEHOD NA PRACOVIŠTÍCH (HW II.)

VZV anti-kolizní systémy v provozu (prevence kolizí v logistice)
Jan Šeliga / Denisa Žochová

Ukázka využití bezdrátových technologií pro ochranu chodců a manipulační techniky v provoze. Prezentace řešení LED světelného značení, eliminujícího provozní slepotu a anti-kolizních systémů, jež autonomně chrání chodce a manipulační techniku před vzájemnou kolizí.

Robotická pracoviště – rizika kolize robotu a člověka a jejich předcházení
Petr Škraňka, PILZ Czech s.r.o.

Rostoucí míra interakcí mezi člověkem a robotem vyžaduje nová řešení. To, zda je robotická aplikace bezpečná závisí na mnoha faktorech a zejména na způsobu jejího zabezpečení. Provozujete kolaborativního robota, klasické robotické pracoviště nebo např. robota na autonomním vozíku? Ukážeme Vám, jak má takové řešení vypadat a na co si dát pozor.

IV.

„VELKÁ“ A KOMPLEXNÍ SOFTWAROVÁ ŘEŠENÍ PRO BOZP (SW I.)

Jak vybrat správný EHS software (How to choose the right EHS software)
Mouttou Natanasigamani, Team Manager Sales Operations, Quentic

Zdá se vám, že najít správné softwarové řešení EHS pro vaši společnost je příliš obtížné? V prezentaci nabídneme jednoduchého průvodce a cenné tipy pro váš rozhodovací proces. Dozvíte se kroky od nejlepšího způsobu určení vašich nejdůležitějších požadavků až po posouzení přidané hodnoty, kterou vám nové řešení EHS přinese.

• Co vlastně znamená integrovaný systém EHS?
• Jaké jsou výhody softwarového řešení EHS pro mou bezpečnost a ochranu zdraví při práci?
• Která skupina lidí musí být zapojena do rozhodovacího procesu?
• Jak přesvědčit svého šéfa, aby si pořídil software EHS?
• Jak může jedno softwarové řešení EHS splňovat různé požadavky?

BIM jako standard pro digitalizované stavebnictví a jeho význam pro otázky bezpečnosti
příspěvek potvrzen, čekáme na upřesnění

V.

PŘÍKLADY SYSTEMŮ A APLIKACÍ URČENÝCH PRO VYBRAÉ ČÁSTI AGENDY (SW II.)

IT podpora řízení školení zaměstnanců
Petr Markl, RISCON s.r.o.

Řízení školení zaměstnanců nejen v oblastech spojených s BOZP klade v současnosti nemalé nároky na zaměstnavatele. S rostoucí velikostí organizace je stále složitější plánování, správa obsahu, správa záznamů, řízení školících akcí, provázání s maticemi dovedností vyžadovanými nejen v automobilovém průmyslu. V mnoha organizacích, velké s několika sty nebo tisíci zaměstnanci nevyjímaje, stále probíhá sledování a plánování školení pomocí XLS tabulek, které jsou zdrojem mnoha chyb a frustrace těch, jejichž úkolem je tyto tabulky udržovat. Účelem prezentace je nastínit možnosti řízení této problematiky od A do Z prostřednictvím jediného databázového systému včetně automatických notifikací, integrace obsahu školení s jinými systémy, možnosti online testování zaměstnanců tak, aby vše vyhovovalo jak potřebám zaměstnavatelů a zejména vedoucím, tak i příslušným požadavkům právních předpisů.

Hodnocení rizik s podporou softwaru BE-SOFT
Zuzana Lacková, BE-SOFT, a.s.

Efektivní správa pracovnělékařských prohlídek v systému Precontrol
Tomáš Dombek, PREVENTADO s.r.o.

Na pozadí povinností, které má zaměstnavatel na úseku péče o zdraví zaměstnanců představíme systém maximálně zjednodušuje vedení agendy pracovnělékařských služeb. Automaticky připravuje náplň a frekvenci zdravotních prohlídek, chystá dokumenty, hlídá a upozorňuje na termíny. Vede evidenci zaměstnanců a pro PLS relevantních informací o nich, umožňuje přístup poskytovatelů PLS, včasné upozornění na blížící se termíny a automaticky připravuje potřebné dokumenty.

Aplikace pro řízení vstupů dodavatelů a návštěv
Petr Zajíček, QC Solutions s.r.o.