Online seminář: Jak získat zákazníky a udělat z nich stálé klienty

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností 1. VOX a.s. již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Obchodní dovednosti , Logistika , Marketing , Internetový marketing a reklama

Název      Cena     
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Olomouc   9 990 Kč 
6.3.
1.5.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Praha   9 990 Kč 
6.3.
1.5.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   České Budějovice   9 990 Kč 
20.3.
22.5.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Česká Třebová   9 990 Kč 
21.3.
23.5.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Liberec   9 990 Kč 
21.3.
23.5.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Ostrava   9 990 Kč 
21.3.
23.5.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Hradec Králové   9 990 Kč 
10.4.
12.6.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Zlín   9 990 Kč 
10.4.
12.6.
2021
Jak díky dobrému marketingu získat nové zákazníky a udělat z nich stálé klienty (online seminář)
VOX   PRAHA - Nové Město   3 990 Kč 
15.4.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY - jak se jich přestat obávat a začít je mít rád
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
21.6.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Praha   9 990 Kč 
11.9.
13.11.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Brno   9 990 Kč 
18.9.
20.11.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Zlín   9 990 Kč 
26.9.
28.11.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Plzeň   9 990 Kč 
2.10.
4.12.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Česká Třebová   9 990 Kč 
3.10.
5.12.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Olomouc   9 990 Kč 
9.10.
11.12.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Liberec   9 990 Kč 
10.10.
12.12.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   České Budějovice   9 990 Kč 
16.10.
18.12.
2021
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Ostrava   9 990 Kč 
17.10.
19.12.
2021

19 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

• strategie a taktika získávání zákazníka pomocí produktů a služeb, cenotvorby, distribuce, komunikace a dalších byznys nástrojů, • jak začít s efektivním získáváním zákazníků na novém trhu, • akviziční segmentace pro B2C i B2B trh, • strategie a taktika řízení vztahů se zákazníky (CRM) pomoci nástrojů a praktik péče a motivace (věrnostních programů, podpory prodeje, vztahové komunikace apod.), • diferenciační segmentace klientů v CRM, • jak začít s moderním vztahovým a udržovacím marketingem na stávajícím trhu. Poznámka: Připravte si otázky z praxe, chcete-li. Těším se na vás.