ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PÉČE O KLÍČOVÉ ZAMĚSTNANCE a průzkumy spokojenosti zaměstnanců

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností STUDIO W již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Personální strategie a politika

Název      Cena     
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář TRÉNINK VÝBĚROVÉHO ROZHOVORí
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
17.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář DIAGNOSTICKÉ METODY použitelné při výběru zaměstnanců
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
18.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář ADAPTACE A STABILIZACE ZAMĚSTNANCŮ
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
19.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PERSONÁLNÍ CONTROLLING - výkony a náklady na zaměstnance
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
24.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář JAK MĚŘIT EFEKTIVITU VZDĚLÁVÁNÍ - zkušenosti z praxe
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
1.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář NOVĚ PERSONALISTOU aneb jak rozmotat klubko personálních činností
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
9.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář AKTUÁLNÍ PROBLÉMY HR
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
16.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
6.10.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář FLEXIBILNÍ ZAMĚSTNÁVÁNÍ
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
7.10.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář JAK NASTAVIT EFEKTIVNÍ SYSTÉM HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
11.11.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PŘEHLED ČINNOSTÍ MZDOVÉHO ÚČETNICTVÍ pro personalisty a další zájemce, kteří nejsou mzdové účetní
STUDIO W     2 904 Kč s DPH
16.11.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PERSONÁLNÍ CONTROLLING pro pokročilé - rozdělení zaměstnanců do kategorií a přínos každého z nich firmě
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
14.2.
2022

12 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Určeno pro personalisty a personální manažery.

Cíl: Tento seminář má dvě základní části, které jsou navenek oddělené, ale mohou také spolu velice úzce souviset. První část je věnována různým typům průzkumů, mapování, dotazování, anketám a řízeným diskuzím, kterými chceme zjistit názory zaměstnanců a atmosféru ve společnosti. Ve druhé části se pak zaměříme na „důležité“ zaměstnance ve společnosti, ať jim někde říkáme klíčoví zaměstnanci nebo „stars-hvězdy“ či zaměstnanci s vysokým potenciálem a zaměříme se na způsoby, jak je objevit, udržet a motivovat. A jak se nám obě části spojují a překrývají a mohou se podporovat vzájemně.

Obsah:
* Co se skrývá za slovy průzkumy, ankety, mapování, řízené dotazování
* Co chceme zjistit a jaký zvolit nástroj
* Fáze přípravy dotazníkového šetření a na co si dát pozor
* Sběr dat
* Atmosféra ve firmě a relevantnost získaných dat
* Výstupy a co dál
* Kdo jsou pro firmu klíčoví zaměstnanci
* Rozdíl klíčoví zaměstnanci, personální náhrady, zastupující
* Informovanost a finanční či nefinanční motivace
* Způsoby práce s těmito skupinami
* Jak to propojit, co tím můžeme získat