ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností STUDIO W již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Komunikační dovednosti , Obchodní dovednosti

Název      Cena     
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář EFEKTIVNÍ FORMY KOMUNIKACE, přesvědčování (argumentace) a vliv řeči těla - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
9.8.
10.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář ZVLÁDÁNÍ NÁTLAKOVÝCH TAKTIK A MANIPULACE při vyjednávání - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
12.8.
13.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář ARGUMENTACE - zvládání problematických situací pro mistry aneb „jak se dohodnout“ - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
18.8.
19.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář ZVLÁDÁNÍ EMOCÍ při vyjednávání
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
20.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář TRÉNINK OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
6.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
7.9.
8.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ pro obchodníky
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
13.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář VEDENÍ OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ ONLINE
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
21.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro dodavatele
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
29.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI ZÁKAZNÍKY aneb David a Goliáš
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
30.9.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář OBCHODNÍ, ÚŘEDNÍ A FIREMNÍ KORESPONDENCE
STUDIO W     2 299 Kč s DPH
1.10.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář OBCHODNÍ DOVEDNOSTI pro nákupčí - 2denní pro nákupčí - 4denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
4.10.
5.10.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
6.10.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
12.10.
13.10.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář RYCHLOKURZ ŘEČI TĚLA aneb jak nekazit jednání
STUDIO W     2 783 Kč s DPH
13.10.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 2denní pro nákupčí - 4denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
18.10.
19.10.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář TRÉNINK ASERTIVNÍCH TECHNIK ve složitých situacích - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
1.11.
2.11.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář JAK SE VHODNĚ PTÁT, abychom získali správné odpovědi
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
3.11.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář DESIGN A VIZUÁLNÍ PRINCIPY TVORBY OBCHODNÍCH PREZENTACÍ
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
4.11.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář EMOČNÍ INTELIGENCE - klíč k úspěchu
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
4.11.
2021
  Stránka 1 z 2   Další
20 z 33 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“

Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky.

Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál.

Obsah:
* Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test
* Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit
* Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu
* Frekvence kontaktů – volba té optimální
* Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout
* Projevy zájmu o zákazníka
* Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka
* Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice?
* Tipy a příklady z praxe

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků.