ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům
STUDIO W
https://www.studiow.cz/detail-kurzu/interni-a-externi-hr-marketing-a-jak-lepe-komunikovat-hodnoty-firmy-zamestnancum-a-uchazecum-O111-20211-2021-03-09
Pořadatel:
STUDIO W
|
STUDIO W
Společnost je v oblasti profesního vzdělávání dospělých jednou z největších a nejvyhledávanějších firem v České republice.
|
|
Typ: |
veřejný kurz
, kurz
|
Vybraný termín: |
09.03.2021
|
Popis termínu: |
9 - 17 h. |
|
Místo: |
online učebna
|
|
Cena bez DPH: |
5 300 Kč
https://www.studiow.cz/detail-kurzu/interni-a-externi-hr-marketing-a-jak-lepe-komunikovat-hodnoty-firmy-zamestnancum-a-uchazecum-O111-20211-2021-03-09
|
Cena s DPH: |
6 413 Kč |
Popis ceny: |
5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály |
|
Vedeno v jazyce: |
česky |
|
Místo: |
Adresa konání kurzu
online učebna
|
Popis kurzu
Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“ - Jonas Ridderstrale
Zaměstnanci jsou dnes nejvíce nedostatkovým zbožím na trhu práce – na prvním místě při hledání těch správných lidí musí být nápaditá náborová komunikace personalistů! Ano, HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat dobré jméno značky a firmy. Správný HR marketing umožní výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály – nesmíte zapomínat na video marketing. Personalisté mají skvělou příležitost zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce! A ve výsledku má tvorba značky zaměstnavatele vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!
Určeno pro
* Pracovníky HR oddělení a personalisty
* Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci
Cíl:
* Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR
* Pochopíte roli nových technologií v náboru a práci personalisty
* Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
* Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu
Obsah:
* Změna chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak dnes hledá uchazeč práci (nejen) na Internetu
* Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
* Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
* Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web, video pohovory…
* Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah, který zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled
* Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces
* Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců a důvody nespokojenosti
* Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
* Video marketing – představení firemní kultury nesmí být nuda
* Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie
* Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty a zapojit je aktivně do HR komunikace
Metody výuky: Individuální přístup ke každému účastníkovi, krátká analýza náborové komunikace konkurence a firmy účastníka školení, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.
Kurzy a semináře v sekcích
Řízení lidských zdrojů , Hodnocení a odměňování , Výběr zaměstnanců