ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář JAK ZÍSKAT A UDRŽET MLADÉ ZAMĚSTNANCE ve výrobě a průmyslu

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností STUDIO W již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Manažerské dovednosti , Vedení, plánování a rozhodování , Personální strategie a politika

Název      Cena     
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář VEDENÍ FIREM, TÝMŮ A LIDÍ pro zkušené manažery aneb leadership pro 21. století - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
26.4.
27.4.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář EFEKTIVNÍ DELEGOVÁNÍ ÚKOLŮ
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
10.5.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PŘEHLED ČINNOSTÍ MZDOVÉHO ÚČETNICTVÍ pro personalisty a další zájemce, kteří nejsou mzdové účetní
STUDIO W     2 904 Kč s DPH
12.5.
2021
Online seminář: Ekonomické minimum pro neekonomické pozice, zejména manažery (dvoudenní seminář)
EDUZONE-CZ     10 612 Kč s DPH
13.5.
14.5.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář MANAŽERSKÁ KONTROLA A PODPORA - zpětná vazba, proč kontrolovat a co, podpora, soupeření a spolupráce
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
31.5.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PSYCHOHYGIENA VE VEDENÍ LIDÍ A TÝMŮ - jak podporovat sebe a svůj tým ve zvládání stresu
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
7.6.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář SPECIALISTA VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE - jak komplexně uchopit vzdělávání zaměstnanců
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
8.6.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář ZAUČOVÁNÍ NOVÁČKŮ - pro mistry
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
8.6.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář VEDENÍ LIDÍ NA HRANICI VÝKONNOSTI aneb „přes překážky“
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
10.6.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
16.6.
17.6.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář JAK ZADÁVAT ÚKOLY PODŘÍZENÝM - pro mistry
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
23.6.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PÉČE O KLÍČOVÉ ZAMĚSTNANCE a průzkumy spokojenosti zaměstnanců
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
28.6.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář VEDENÍ LIDÍ - jak jednat s lidmi v různých situacích - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
5.8.
6.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář TRÉNINK VÝBĚROVÉHO ROZHOVORU
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
17.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář ARGUMENTACE - zvládání problematických situací pro mistry aneb „jak se dohodnout“ - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
18.8.
19.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář DIAGNOSTICKÉ METODY použitelné při výběru zaměstnanců
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
18.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář INTEGRACE A STABILIZACE ZAMĚSTNANCŮ
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
19.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář NOVĚ PARŤÁKEM NEBO MISTREM
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
23.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
24.8.
25.8.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PERSONÁLNÍ CONTROLLING - výkony a náklady na zaměstnance
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
24.8.
2021
  Stránka 1 z 2   Další
20 z 23 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Určeno pro personalisty, manažery výroby i vedoucí pracovníky odpovědné za výsledky jednotlivých oddělení. Stejně tak poskytne kurz cenné informace i majitelům firem.

Cíl: Cílem semináře je pomoci účastníkům pochopit mladou generaci, jejich hodnoty a rozdílnost. Poznat bariéry, které brání lepším výsledkům v oblasti náborových inzerátů. Pomocí případových studií získat praktické tipy pro vlastní praxi.
Výhody kurzu pro účastníky:
* Vše, co bude představeno, vychází z reálných situací a má i reálné výsledky
* Účastníci si odnesou konkrétní tipy, které mohou aplikovat v praxi
* Budou mít příležitost otevřeně diskutovat své nejpalčivější problémy
* Budou inspirováni konkrétními příkladovými studiemi realizace doporučených postupů v prostředí výrobních firem a průmyslu
* Pochopí principy motivace mladých zaměstnanců

Obsah:
* Mezigenerační střety a rozdíly
* Bariéry v náborové inzerci, jak ji dělat efektivněji
* Psychologie motivace mladého zaměstnance
* Praktická ukázka projektů (1. část)
* Sociální média (LinkedIn)
* Případová studie vytvořená účastníky
* Praktická ukázka projektů (2. část)
* Závěrečná diskuze

Metody výuky: Interaktivní výklad s diskuzí, případové studie, příklady.