Online seminář: Online nábor zaměstnanců a jak na něj

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností Eduzone, s.r.o již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Řízení lidských zdrojů

Obsah již proběhlého kurzu

Dnes stojí řada firem před situací, kdy jsou centrály zavřené, cestování je omezené a vrcholí sociální distance. Zaměstnanci i zájemci o pracovní místo nemůžou navštívit kanceláře, nemůžou se potkávat osobně, nemají přístup k firemnímu vybavení a tradiční náborové přístupy ve firmách „vylétly komínem“. Školení bude zaměřeno na téma online náboru, respektive na metody a techniky náboru, které v online světě fungují a na situace kdy fungujeme pouze vzdáleně, na home office. Hlavní rozdíly při online a fyzickém náboru jsou viditelné během celého procesu výběru nového zaměstnance. Na školení si rozšíříte zkušenost o funkční standardy, na které je potřeba nezapomenout při chybějícím osobním kontaktu s kandidátem na volné pracovní místo.

Cíl semináře

Cílem semináře je vyřešení vašich praktických otázek, spojených s online výběrem a náborem zaměstnanců. Po absolvování semináře získáte použitelný přehled o trendech v online náboru. Na semináři si také nacvičíte metodu STAR při rozhovoru s kandidátem a odnesete si konkrétní návyky pro online nábor.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem účastníkům, kteří hledají a vybírají nového zaměstnance a současně fungují nebo budou fungovat v online světě. Je určen jak manažerům, kteří vybírají podřízeného, tak pracovníkům HR, kteří vstupují do procesu náboru.

Program

Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.

Jak se připravit na online nábor?

  • Nastavení scénáře pro online nábor a tipy na záludnosti.
  • Funkční zákony online rozhovoru – scénář, střídání témat.
  • Technické zajištění online rozhovoru.
  • Rizika chybějícího osobního kontaktu.
  • V jakých situacích lze použít assessment centra a gamifikaci.

Kde hledat kandidáty a jak získat informace o kandidátech?

  • Použití pracovních webů.
  • Online komunity a oslovování skrze komunity.
  • Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, Instagram.
  • Produkty zaměstnanců na internetu – medium atd.

Jak vybrat online vhodného kandidáta?

  • Nastavení a sledování K.O. kritérií.
  • Online pohovor, jeho vývoj a úskalí, omezená nonverbální komunikace.
  • Jak online pohovor uvést.
  • Počty kol výběru a zapojení dalších účastníků z firmy (vedoucí, kolegové)

Jak vyhodnotit výsledky online náboru?

  • Zpracování výsledků online náboru
  • Vytváření profilů kandidátů
  • Zamítání kandidátů
  • Tvorba „poolu“ kandidátů

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete  pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. 

Během semináře vám bude umožněno se aktivně zapojit s použitím vaší kamery a mikrofonu. Případné dotazy lze také pokládat lektorovi prostřednictvím chatu v průběhu semináře.