PROFESIONÁLNÍ CHOD RECEPCE, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží
STUDIO W
https://www.studiow.cz/detail-kurzu/profesionalni-chod-recepce-sekretariatu-aneb-na-prvnim-dojmu-zalezi-P072-20211-2021-05-06
Pořadatel:
STUDIO W
|
|
|
Typ: |
veřejný kurz
, kurz
|
Vybraný termín: |
06.05.2021
|
Popis termínu: |
9 - 17 h. |
|
Místo: |
učebna Studia W, 1. patro, Karlovo nám. 319/3, Praha 2
|
|
Cena bez DPH: |
5 300 Kč
https://www.studiow.cz/detail-kurzu/profesionalni-chod-recepce-sekretariatu-aneb-na-prvnim-dojmu-zalezi-P072-20211-2021-05-06
|
Cena s DPH: |
6 413 Kč |
Popis ceny: |
5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd |
|
Vedeno v jazyce: |
česky |
|
Místo: |
Adresa konání kurzu
učebna Studia W, 1. patro, Karlovo nám. 319/3, Praha 2
|
STUDIO W
Společnost je v oblasti profesního vzdělávání dospělých jednou z největších a nejvyhledávanějších firem v České republice.
mapa se načítává ...
Popis kurzu
Určeno pro asistentky, asistenty, pracovnice a pracovníky sekretariátu a recepce.
Cíl:
* Zvýšíte sebedůvěru při jednání a komunikaci
* Sjednotíte představování do telefonu a naučíte se efektivně vyřizovat telefonické hovory
* Naučíte se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojíte si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů
* Prezentované poznatky si vyzkoušíte v praxi
Obsah:
* Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří
* Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
* Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
* Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
* Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
* Zásady oblékání recepčních a asistentek jako jedna z forem reprezentace společnosti
* Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
* Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
* Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj
Metody výuky: Praktický interaktivní seminář – diskuze, sdílení best-practice a know-how, praktický nácvik, zpětná vazba a doporučení pro další rozvoj.
Kurzy a semináře v sekcích
Asistentky, sekretářky , Další manažerské kurzy , Osobnostní rozvoj a vzdělávání