TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 4denní
STUDIO W
https://www.studiow.cz/detail-kurzu/trenink-obchodniho-jednani-a-vyjednavani-pro-nakupci-4denni-P085-20211-2021-03-08
Pořadatel:
STUDIO W
|
|
|
Typ: |
veřejný kurz
, kurz
|
Vybraný termín: |
08.03. - 23.03.2021
|
Popis termínu: |
9 - 17 h. |
|
Místo: |
učebna Studia W, 1. patro, Karlovo nám. 319/3, Praha 2
|
|
Cena bez DPH: |
16 500 Kč
https://www.studiow.cz/detail-kurzu/trenink-obchodniho-jednani-a-vyjednavani-pro-nakupci-4denni-P085-20211-2021-03-08
|
Cena s DPH: |
19 965 Kč |
Popis ceny: |
16 500 Kč (s DPH 19 965 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd |
|
Vedeno v jazyce: |
česky |
|
Místo: |
Adresa konání kurzu
učebna Studia W, 1. patro, Karlovo nám. 319/3, Praha 2
|
STUDIO W
Společnost je v oblasti profesního vzdělávání dospělých jednou z největších a nejvyhledávanějších firem v České republice.
mapa se načítává ...
Popis kurzu
A. OBCHODNÍ DOVEDNOSTI pro nákupčí - 2denní
Cíl: Seznámit se se základními principy práce nákupčího, poznat zákonitosti obchodního vyjednávání s dodavateli s cílem dosáhnout maximálního prospěchu ze vzájemné spolupráce.
Obsah: Základní přístupy k vyjednávání a příprava na vyjednávání, aneb co vše je třeba udělat před usednutím k jednacímu stolu
* Definice pojmu „vyjednávání“
* Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání
* Vyjednávací strategie
* Důvody, proč z vyjednávání získáváme méně, než můžeme
* Výhra-výhra koncept vyjednávání
* Důsledky (v dobrém i zlém) volby vyjednávacího stylu
* Členění dodavatelů z hlediska jejich významu, vliv velikosti dodavatele na volbu vyjednávacího stylu
* Zájmy a postoje ve vyjednávání – význam, použití pro dosažení cílů
* Fáze vyjednávání – porozumění logické struktuře ještě před vyjednáváním samotným
* Příprava na vyjednávání
* Stanovení cílů pro vyjednávání
* Optimální cíle
* Alternativní cíle
* BATNA (postup při nedohodě)
* Samotné vyjednávání, jeho struktura
* Uzavření vyjednávání
* Analýza vyjednávání
* Příprava argumentace
* Příprava reakcí na očekávatelné námitky druhé strany
* Příprava týmového vyjednávání
* Osoba hlavního vyjednavače
* Rozdělení rolí v týmu
* Sjednocení cílů
* Definice týmových postupů
* Řešení nesouladu a neshod v týmu před i během jednání
* Příprava vizuálních materiálů pro vyjednávání
* Prezentace
* Tabulky
* Grafy
* Komunikace s partnerem (dodavatelem) před samotným vyjednáváním
* Vyjasnění agendy
* Místo
* Čas
* Účastníci jednání
* Témata jednání
* Očekávaný časový průběh
* Oboustranná příprava – sdílení čísel a faktů, které budou předmětem jednání (odstranění nutnosti debatovat co je vlastně co při samotném jednání)
Metody výuky: Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu „školy hrou“. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou.
Termín konání: 8. - 9. března, 9 - 17 h. (oběd)
B. TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 2denní
Cíl:
* Prohloubení a intenzivní trénink vyjednávacích dovedností pro pokročilé nákupčí a absolventy semináře „Obchodní dovednosti pro nákupčí“
* Nácvik vyjednávání ve složitějších situacích – pod tlakem, s dominantními a těžko nahraditelnými dodavateli, řešení krizových situací v nákupu
Obsah: Vyjednávání od usednutí k jednacímu stolu až do jeho opuštění a kroky těsně následující
* Kde jednat – v domácím prostředí nebo u dodavatele? – výhody a rizika
* Neformální úvod – exkurze do výroby atd.
* Formální struktura vyjednávání
* Příprava jednací místnosti, rozesazení účastníků, občerstvení
* Úvod, ice break
* Uvedení jednání, představení agendy a struktury vyjednávání
* Práce s vizuálními pomůckami (prezentace, grafy, tabulky)
* Časový plán jednání
* Logická návaznost jednotlivých bodů jednání
* Struktura projednávání jednotlivých bodů
* Definice problému
* Definice a projednání variant
* Návrhy, protinávrhy
* Práce s ústupky
* Uzavření bodu
* Přerušení vyjednávání při nutnosti konzultace v týmu či s nadřízenými
* Praktické rady pro vyjednávání
* Nevhodné postupy při vyjednávání – etiketa (odbíhání, zvonění telefonů atd.)
Metody výuky: Výuka probíhá velmi interaktivní formou – případové studie, modelové situace, videoanalýza, samostatná práce i práce ve skupinách.
Termín konání: 22. - 23. března, 9 - 17 h. (oběd)
Kurzy a semináře v sekcích
Komunikační dovednosti , Obchodní dovednosti , Nákup