Určeno pro personalisty, manažery výroby i vedoucí pracovníky odpovědné za výsledky jednotlivých oddělení. Stejně tak poskytne kurz cenné informace i majitelům firem.
Cíl: Cílem semináře je pomoci účastníkům pochopit mladou generaci, jejich hodnoty a rozdílnost. Poznat bariéry, které brání lepším výsledkům v oblasti náborových inzerátů. Pomocí případových studií získat praktické tipy pro vlastní praxi.
Výhody kurzu pro účastníky:
* Vše, co bude představeno, vychází z reálných situací a má i reálné výsledky
* Účastníci si odnesou konkrétní tipy, které mohou aplikovat v praxi
* Budou mít příležitost otevřeně diskutovat své nejpalčivější problémy
* Budou inspirováni konkrétními příkladovými studiemi realizace doporučených postupů v prostředí výrobních firem a průmyslu
* Pochopí principy motivace mladých zaměstnanců
Obsah:
* Mezigenerační střety a rozdíly
* Bariéry v náborové inzerci, jak ji dělat efektivněji
* Psychologie motivace mladého zaměstnance
* Praktická ukázka projektů (1. část)
* Sociální média (LinkedIn)
* Případová studie vytvořená účastníky
* Praktická ukázka projektů (2. část)
* Závěrečná diskuze
Metody výuky: Interaktivní výklad s diskuzí, případové studie, příklady.