ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 10 městech po celé ČR + elearning ZDARMA

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností Orange academy s.r.o. již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Manažerské dovednosti , Zahraniční obchod , Internetový marketing a reklama

Obsah již proběhlého kurzu

Pro koho je kurz určen:

  • Pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu.
  • Pro ty co už něco znají, chtějí si své znalosti osvěžit nebo zdokonalit.

Studijní materiály:

  • Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Online marketing.
  • Získáte přístup do nejmodernějšího e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
  • Online marketing si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit počítač, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500 Kč.

Osvědčení:

  • Součástí kurzu je autorizovaná zkouška dle hodnotícího standardu národní soustavy kvalifikací pro profesi Specialista marketingu 66-021-N.
  • Úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností.
  • Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.

Osnova

1) INTERNET
  • Co je online marketing?
  • Vyhledávače – Seznam, Google, Bing apod.
  • SEO
  • PPC reklama – Sklik, Google Ads
  • E-mail marketing
  • Obsahový marketing – blog, video, podcast, foto
  • Web / E-shop – struktura, základní prvky a stránky
  • Speciální stránky – landing page, prodejní stránka
2) MULTIMÉDIA
  • Co jsou multimédia?
  • Výběr: webináře, HbbTV, mediální weby (Seznam, iDnes, Aktuálně apod.)
  • Reklama v multimédiích
3) NOVÁ MÉDIA
  • Co jsou nová média?
  • Výběr: sociální sítě, videoplatformy, podcastové platformy, blogové platformy
  • Reklama v nových médiích – formáty, reklamní platformy, influenceři
4) MEDIÁLNÍ PLÁN
  • Fáze mediálního plánování
  • Strategie
  • Cíle
  • Výběr médií, mediaplán
  • Reporting
5) ROZPOČET
  • Reklamní ceníky
  • Návrh rozpočtu dle mediaplánu
  • Stanovení investic, návratnost
6) NÁZVOSLOVÍ
  • Přehled pojmů
7) ZÍSKÁVÁNÍ DAT
  • Analytické online nástroje – Google Analytics, ostatní
  • Agentury zpracovávající mediální průzkumy, statistické instituce – např. Netmonitor, STEM/MARK, ČSÚ atd., datové výstupy projektů
  • Práce s daty
8) VZDĚLÁVÁNÍ
  • Marketingové online magazíny
  • Marketingoví odborníci
  • Marketingové a reklamní agentury