VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH - 2denní

VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH - 2denní STUDIO W https://www.studiow.cz/detail-kurzu/vyjednavani-ve-specifickych-situacich-2denni-P003-20202-2020-09-30
Pořadatel:
Typ: veřejný kurz , kurz
Vybraný termín:  30.09. - 01.10.2020   
Popis termínu: 9 - 17 h.
Cena bez DPH: 9 500 Kč https://www.studiow.cz/detail-kurzu/vyjednavani-ve-specifickych-situacich-2denni-P003-20202-2020-09-30
Cena s DPH: 11 495 Kč
Popis ceny: v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd
Vedeno v jazyce: česky
mapa se načítává ...

Popis kurzu

CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro dodavatele

Určeno pro obchodníky (obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, prodejce), vyjednavače, obchodní manažery a všechny, kteří občas musí o ceně vyjednávat.

Cíl: Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Naučí se účinně čelit i tvrdému tlaku na snižování ceny, a to prostřednictvím zasazení vyjednávání do jiného rámce. Tím, že budou ve vyjednávání aktivní, nebudou jen zoufale odrážet zákazníkův tlak, ale budou pracovat s cenou systematicky.
Naučí se argumentovat ve věci ceny, nebudou se bát svou cenu sdělit, vyšší cenu nebudou považovat za nevýhodu bránící prodeji, ale dokážou ji chápat v širších souvislostech.

Obsah:
* Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele
* Emoce a racionalita v rozhodování
* Fáze vyjednávání, kdy hovořit o ceně
* Proč přesunout vyjednávání o ceně až na závěr jednání a jak toho dosáhnout
* Argumentace – konstrukce argumentů, jejich načasování: má-li můj výrobek či služba pro zákazníka unikátní přínos, pak mám šanci vyjednávat o ceně
* Argumentace benefitem pro zákazníka
* Cenové námitky a jejich zvládání
* Nejčastější námitky vztahující se k ceně:
* Reakce na námitku „Je to drahé.“
* Reakce na námitku „Konkurence mi nabízí úplně totéž co Vy, ale za nižší cenu.“
* A další námitky
* „Cena je to jediné, na čem záleží“ – častý a fatální omyl mnoha vyjednavačů, techniky, jak se tohoto svazujícího mýtu zbavit
* „Kdybychom byli levnější, tak bychom toho prodali mnohem více“ – způsoby překonání této škodlivé představy aneb „jsou ti nejlevnější skutečně vždy těmi nejúspěšnějšími?“
* Konkrétní postupy, techniky a triky pro zvládání cenového nátlaku
* Sleva jako sice ten nejjednodušší, ale také drahý a mnohdy naprosto zbytečný způsob, jak dostat zakázku
* Vliv slevy na výslednou marži
* Práce s ústupky v cenovém vyjednávání
* Nejobvyklejší chyby v cenovém vyjednávání
* A něco málo počítání…:-)

Metody výuky: Teoretické minimum v rozsahu cca 1 hodiny. Dále si účastníci na praktických cvičeních vyzkouší vyjednávání v různých situacích s různými typy „protihráčů“, naučí se správně argumentovat a zvládat námitky, zejména ve vztahu k ceně.
Při následném rozboru si účastníci uvědomí některé teoretické zásady pro úspěšné cenové vyjednávání a z nich plynoucí poučení pro praxi. Při semináři je použita kamera, modelové situace jsou následně účastníkům promítnuty a analyzovány.

termín konání: 30. září, 9 - 17 h. (oběd)

VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI ZÁKAZNÍKY aneb David a Goliáš

Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“

Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než jsme my sami, často vedou k porážce. Když už se podaří k vyjednávání dostat, často končí pouze tím, že „Goliáš“ předloží své požadavky a my je buď přijmeme, nebo odcházíme bez dohody.
Hlavní příčinou neúspěchu je to, jak k takovému jednání přistupujeme. Dopředu se sami pasujeme do role toho malého, kdo nemá v rukou žádné trumfy a je odkázán na vůli toho druhého. Předem si odůvodníme svou budoucí prohru, aniž bychom přemýšleli nad tím, zda a jak můžeme vyhrát. Tím se dostaneme do role výše zmíněné ovce a na jednání jdeme v podstatě jen proto, abychom se mohli nechat sežrat.
Přitom to ale není nutné. Každý, tedy i onen zákazník - gigant, má své zájmy, a pokud se nám podaří přispět k jejich naplnění, máme výraznou šanci uspět.

Určeno pro majitele či zaměstnance malých a středních firem, kteří vyjednávají nebo chtějí vyjednávat s velkými tuzemskými i mezinárodními společnostmi.

Cíl:
* Naučit se zvládat strategii a techniku vyjednávání s výrazně většími zákazníky
* Naučit se pragmaticky a věcně stanovit své vyjednávací cíle, zhodnotit své šance na úspěch a důvěřovat si

Obsah:
* Zdroje síly vyjednavače
* Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami
* Zájmy a postoje ve vyjednávání
* Vyjednávací taktiky – vyjednávání s velkým partnerem musí začít dlouho před tím, než usedneme k vyjednávacímu stolu
* Umění rozkrýt sféry vlivu ve velké firmě, abychom vyjednávali nejen správně, ale také se správnými lidmi
* Změna kontextu vyjednávání v případě, že se nevyvíjí správným směrem
* Způsoby, jak obrátit síly partnera ve svůj prospěch
* Manipulativní techniky ze strany „Goliáše“ (nátlak, vyhrožování, ironie, lhaní aj.), jejich rozpoznání a obrana proti nim
* Konkrétní příklady z praxe a jejich rozbor

Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků.
Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků. termín konání: 1. října, 9 - 17 h. (oběd)



Kurz je zařazen v sekcích

Komunikační dovednosti , Obchodní dovednosti

Další kurzy a semináře

Kurzy a semináře v sekcích Komunikační dovednosti , Obchodní dovednosti
Název      Cena     
Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací
VOX   Praha   7 190 Kč 
22.9.
23.9.
2020
Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji
VOX   Praha   3 990 Kč 
22.9.
2020
Jak získat zákazníky a udělat z nich stálé klienty
VOX   Praha   3 890 Kč 
23.9.
2020
Novinky v pravopise, stylistice a normě
VOX   Praha   1 990 Kč 
24.9.
2020
ASISTENT/KA, SEKRETÁŘ/KA - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 6 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Hradec Králové   9 990 Kč 
26.9.
28.11.
2020
ASISTENT/KA, SEKRETÁŘ/KA - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 6 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   České Budějovice   9 990 Kč 
27.9.
29.11.
2020
ASISTENT/KA, SEKRETÁŘ/KA - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 6 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Ostrava   9 990 Kč 
27.9.
29.11.
2020
CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro dodavatele
STUDIO W   Praha   6 413 Kč s DPH
30.9.
2020
Jak komunikovat a vzájemně si dobře porozumět
VOX   Praha   4 190 Kč 
30.9.
2020
30.9.
3152
Jak zvyšovat efektivitu vzdělávání zaměstnanců pro začínající
VOX   Praha   3 990 Kč 
30.9.
2020
Mediační techniky pro personalisty – účinný postup při řešení potíží a sporů
VOX   Praha   2 620 Kč 
30.9.
2020
Právní nástrahy v marketingu a reklamně a jak se jim vyhnout – nenechte se dostat do úzkých kvůli propagaci svojí (nebo cizí) značky
VOX   Praha   2 390 Kč 
30.9.
2020
Trénink mentální odolnosti
VOX   Praha   6 990 Kč 
30.9.
1.10.
2020
VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH - 2denní
STUDIO W   Praha   11 495 Kč s DPH
30.9.
1.10.
2020
Manažer jako kouč, koučování pro manažery
VOX   Praha   7 190 Kč 
1.10.
2.10.
2020
Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii
VOX   Praha   3 990 Kč 
1.10.
2020
VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI ZÁKAZNÍKY aneb David a Goliáš
STUDIO W   Praha   6 413 Kč s DPH
1.10.
2020
Zvládání konfliktních situací asertivní a konstruktivní cestou
VOX   Praha   3 990 Kč 
1.10.
2020
Nedostatek sebevědomí v komunikaci a triky, jak to zlepšit
VOX   Praha   3 290 Kč 
2.10.
2020
Obchod není žádný boj – naučte se vztahovému prodeji
VOX   Praha   3 990 Kč 
2.10.
2020
  Stránka 1 z 11   Další
20 z 214 termínů