Prodejní dovednosti pro začínající obchodní zástupce

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností Eduzone, s.r.o již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Obchodní dovednosti

Název      Cena     
VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH - 2denní
STUDIO W   Praha   11 495 Kč s DPH
30.9.
1.10.
2020
CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro dodavatele
STUDIO W   Praha   6 413 Kč s DPH
30.9.
2020
VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI ZÁKAZNÍKY aneb David a Goliáš
STUDIO W   Praha   6 413 Kč s DPH
1.10.
2020
SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky
STUDIO W   Praha   6 413 Kč s DPH
5.10.
2020
Tiskovým mluvčím na zkoušku aneb jak na hovory a rozhovory s médii
VOX   Praha   2 650 Kč 
6.10.
2020
TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 4denní
STUDIO W   Praha   19 965 Kč s DPH
6.10.
21.10.
2020
OBCHODNÍ DOVEDNOSTI pro nákupčí - 2denní
STUDIO W   Praha   12 826 Kč s DPH
6.10.
7.10.
2020
Moderní marketingová komunikace a propagace
VOX   Praha   3 990 Kč 
7.10.
2020
Tvorba kvalitního obsahu pro HR marketing
VOX   Praha   3 990 Kč 
13.10.
2020
Právní ochrana a propagace značky a produktů
VOX   Praha   2 090 Kč 
14.10.
2020
Trénink vyjednávání pro nákupčí
VOX   Praha   7 990 Kč 
14.10.
15.10.
2020
Píšete dobře? Pište perfektně aneb písemná komunikace formálně i neformálně
VOX   Praha   3 890 Kč 
15.10.
2020
Moderní Public Relations – manuál komunikace s médii
VOX   Praha   3 990 Kč 
15.10.
2020
Jak posílit obchod a konkurenceschopnost prostřednictvím mezifiremních strategických partnerství
VOX   Praha   3 990 Kč 
15.10.
2020
Jak na tvorbu dobrého dotazníku aneb cesta od nápadu k vyhodnocení
VOX   Praha   3 790 Kč 
16.10.
2020
TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 2denní
STUDIO W   Praha   12 826 Kč s DPH
20.10.
21.10.
2020
Vedení lidí – moji lidé, moje vizitka
VOX   Praha   7 190 Kč 
20.10.
21.10.
2020
Public Relations a krizová komunikace nejenom s médii
VOX   Praha   3 990 Kč 
23.10.
2020
Jak zvládnout strach z odmítnutí
VOX   Praha   2 190 Kč 
26.10.
2020
Prezentační dovednosti – jak dát prezentaci šťávu
VOX   Praha   3 990 Kč 
30.10.
2020
  Stránka 1 z 3   Další
20 z 54 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Chcete vést dobře a kvalitně obchodní jednání? Orientujete se někdy více na výrobek než na zákazníka? Občas se vám stane, že přeslechnete nákupní signály a námitky zákazníků považujete za překážku v uskutečnění obchodu? Špičkovým obchodníkem se člověk nenarodí. Naopak, ti nejlepší obchodníci získali své dovednosti tak, že se naučili techniky a postupy a postupně se zdokonalili v jejich používání. Než přijdou výborné výsledky a úspěchy je potřeba poznat principy a postupy profesionální přípravy, naučit se jednotlivé kroky prodejního rozhovoru a základní metodiku prodávání. Kurz je zacílen na poznání a procvičení základních dovedností nezbytných pro dlouhodobý úspěch prodejců a obchodníků a zvýšení efektivity jejich prodejní činnosti. Je určen nejen pro začínající obchodní zástupce a prodejce, ale i pro již zkušenější obchodníky, kteří si mohou osvěžit své stávající dovednosti. Kurz ocení i živnostníci, kteří se obchodu věnují sami a chtějí se dozvědět, jak obchod funguje a zlepšit tak své obchodní a prodejní dovednosti.

Cíl semináře

Osvojíte si v praxi ověřenou metodiku vedení prodejního rozhovoru. Naučíte se správné přípravě na jednání a struktuře vedení efektivního prodejního rozhovoru. Osvojíte si dovednost udělat dobrý první dojem a navázat tak vztah se zákazníkem. Budete se správně se ptát, zjišťovat a vnímat potřeby i prodejní potenciál zákazníků. Seznámíte se se  základy obchodní práce, praktického vyjednávání a budete umět správně a efektivně argumentovat pomocí zákaznických užitků a reagovat na zákazníkovi případné námitky. V neposlední řadě se také dozvíte jak dotahovat obchodní případy ke zdárnému konci. Naučíte se pracovat s osobní rovinou vztahu se zákazníkem a seznámíte se s technikami účinné a zajímavé prodejní komunikace pro úspěšné ovlivnění a přesvědčení svých zákazníků. Budete –li tyto znalosti a dovednosti aplikovat ve své obchodnické praxi, rychle poroste vaše prodejní výkonnost a zlepší se výsledky. Zkrátka, naučíte se přemýšlet a jednat jako skuteční obchodníci.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pro nové, začínající i stávající obchodní zástupce. Je pro každého, kdo potřebuje přesvědčovat ostatní. Zkušení obchodníci si díky němu mohou osvěžit klíčové principy, z nichž jejich práce vychází. Dále je určen také manažerům, key account manažerům a živnostníkům, kteří vedou nebo se se účastní obchodních jednání nebo vyjednávání.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Postoje a přístupy profesionálního prodejce
  • Sebejistota a suverenita
  • Prodejní pyramida - strukturovaný prodej
  • Příprava na obchodní jednání
  • První dojem a jeho význam
  • 4 základní pravidla obchodní komunikace
  • Navázání vztahu s klientem
  • Zjištění zákazníkových potřeb a přání – umění klást správné otázky
  • Nabídka adekvátního řešení pomocí zákazníkových užitků
  • Zvládání zákazníkových námitek a připomínek a efektivní argumentace
  • Uzavření obchodu – využití správné uzavírací metody
  • Následný servis

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.