Pořadatel: | |
Typ: | veřejný kurz , kurz |
Vybraný termín: | 15.06.2021 |
Další termíny: | |
Popis termínu: | 15. 6. 2021; 9:00–16:00 |
Místo: | SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město |
Cena bez DPH: | 3 990 Kč https://www.vox.cz/kurzy-obchodnich-dovednosti-marketingu-a-pr/seminar-jedname-s-klientem-po-telefonu-0012.htm |
Popis ceny: | kód: 2120310 - 3 990 Kč + DPH Základní cena, kód: 212031A - 7 581 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 212031B - 10 773 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 212031C - 13 566 Kč + D |
Lektor: | Lenka Kubáčová |
Více informací o kurzu | |
Lektor - profil: | lektorka, konzultantka, koučka |
Lektor - kontakt: |
www.vox.cz/Default.asp... |
• struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem, • komunikační úrovně a komunikační bloky, • ledovec zákaznické motivace, • zlatá pravidla telefonování, • typy otázek a jejich prezentace klientovi, • na co si dát v rozhovoru pozor, • námitky a jak s nimi pracovat, • typologie klientů, • komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru. Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti: • jak obchodovat po telefonu, • jak po telefonu zaujmout, • sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci), • práce s doporučením.