MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností STUDIO W již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Manažerské dovednosti , Vedení, plánování a rozhodování

Název      Cena     
Change management a jeho tajemství: změny se dějí jen zevnitř ven
Shine Leadership   Praha   10 890 Kč s DPH
12.12.
2019
Leadership I.
ICT Pro   Brno   7 500 Kč 
6.1.
7.1.
2020
Leadership I.
ICT Pro   Praha   7 500 Kč 
6.1.
7.1.
2020
Vedení týmu na dálku
ICT Pro   Brno   7 500 Kč 
9.1.
10.1.
2020
Emoční leadership I.
Shine Leadership     71 390 Kč s DPH
15.1.
19.6.
2020
Klíčové kompetence manažera ve výrobě
ICT Pro   Brno   9 800 Kč 
16.1.
17.1.
2020
Vedení týmu na dálku
ICT Pro   Praha   7 500 Kč 
16.1.
17.1.
2020
Klíčové kompetence manažera ve výrobě
ICT Pro   Praha   9 800 Kč 
21.1.
22.1.
2020
Manažerské dovednosti aneb jak vést a motivovat lidi k vyšším výkonům
VOX   Praha   8 190 Kč 
28.1.
29.1.
2020
Začínám v manažerské pozici - co Vás čeká a jakých chyb se vyvarovat
EDUZONE-CZ   Praha   11 967 Kč s DPH
28.1.
29.1.
2020
Jak vybudujete skvělý tým - agilní vedení
EDUZONE-CZ   Praha   11 967 Kč s DPH
5.2.
6.2.
2020
Time management
bfz   Plzeň   2 709 Kč s DPH
11.2.
2020
MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní
STUDIO W   Praha   10 406 Kč s DPH
19.2.
20.2.
2020
Povinnosti a odpovědnost orgánů obchodní korporace
EDUZONE-CZ   Praha   7 236 Kč s DPH
20.2.
2020
Vedení a řízení lidí
bfz   Plzeň   2 709 Kč s DPH
20.2.
2020
Vedení týmu na dálku
ICT Pro   Brno   7 500 Kč 
20.2.
21.2.
2020
Zimní manažerský dvoudenní kurz - jak vést a řídit různorodý tým
EDUZONE-CZ   Praha   11 967 Kč s DPH
25.2.
26.2.
2020
Klíčové kompetence manažera ve výrobě
ICT Pro   Brno   9 800 Kč 
27.2.
28.2.
2020
VEDENÍ LIDÍ - JAK DOSAHOVAT CÍLŮ pomocí emoční inteligence a efektivní práce s potenciálem podřízených - 2denní
STUDIO W   Praha   12 826 Kč s DPH
2.3.
3.3.
2020
Akademie pro začínající manažery
EDUZONE-CZ   Praha   24 067 Kč s DPH
3.3.
28.4.
2020
  Stránka 1 z 4   Další
20 z 74 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ - Wayne Dyer, autor a řečník

Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů, kteří teprve nedávno nastoupili na vedoucí pozici, chtějí se v ní rychle zorientovat a vyvarovat se zbytečných chyb. Seminář je určen zejména pro lidi bez předchozích znalostí ve vedení lidí, zejména pro technické a inženýrské pracovníky a profese.

Cíl: Účastníci si plně uvědomí svou novou roli ve společnosti, rychle se v ní zorientují a ujasní si své zodpovědnosti a priority. Dále si rozšíří své znalosti a dovednosti tak, aby mohli okamžitě lépe komunikovat se svým okolím, rychleji a efektivněji řešili manažerské úkoly a mohli dodávat věci kvalitně a včas.

Lety prověřený seminář velkou měrou přispívá k efektivitě a pohodové atmosféře v týmech i ve firmách, kde lidé pracují a napomáhá tak dalšímu úspěšnému rozvoji podniků v České republice.

Obsah:
* Role a poslání manažera na různých úrovních řízení – klíčové manažerské kompetence – jak jsem na tom, osobní analýza, moje silné stránky a příležitosti ke zlepšení – proč být vůbec manažerem?, moje osobní motivace
* Co znamená „být dobrý manažer“ – mýty a pověry v managementu, technik jako manažer, žena-manažerka, mladší lidé ve vedení starší generace
* Styly vedení lidí v dnešní době – starý versus nový přístup k lidem, kdy jsou lidé výkonní a jaké podmínky pro to manažeři musejí vytvořit
* Lidský inženýring neboli „human skills“ v praxi – co užitečného dnes neurovědy nabízejí manažerům při práci s lidmi, neurovědecké minimum pro manažery a jeho uplatnění ve vedení lidí a sebe sama
* Motivace lidí – co lidi motivuje, motivační a hygienické faktory, rozdíly napříč generacemi a na různých pozicích ve společnostech
* Cíle v práci manažera – orientace na úkoly a na lidi – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu – jak přebírat úkoly od nadřízených a předávat je dál – kdy jsou cíle motivující a čeho se vyvarovat
* Vedení manažerských rozhovorů – klíčové poznatky „Konverzační inteligence“, struktura a zásady úspěšného vedení rozhovorů s lidmi v jakékoliv manažerské situaci
* Delegování úkolů – proč nedělat všechno sám – přijímání, rozdělování a stanovování úkolů – jaké úkoly delegovat a jaké ne – příprava a vedení delegovacího rozhovoru – styly delegování a motivace lidí – jak pracovat s námitkami zaměstnanců
* Podávání a přijímání zpětné vazby, kritika a oceňování – práce s chybami v roli manažera – jak se na rozhovory připravit a jak je vést tak, aby byla možná náprava, ale nevznikl zbytečný konflikt
* Kontrola a hodnocení výkonu – proč a jak ji dělat rychle a kvalitně, význam oceňování a oslav úspěchů pro růst lidí i firem
* Manažerské minimum pro práci s týmem – co je tým, jak vzniká a co má manažer na starosti – kde se nachází můj tým a jak ho chci dále budovat
* Akční plány účastníků

Metody výuky: Zajímavé poznatky vědy předávané zážitkovou formou. Škola hrou. Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Případové situace, řešení konkrétních případů z praxe účastníků. Maximálně pragmaticky a prakticky pojatý seminář.