ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT probíhá ve 4 městech po celé ČR + elearning ZDARMA

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností Orange academy s.r.o. již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Manažerské dovednosti , Zahraniční obchod , Internetový marketing a reklama

Obsah již proběhlého kurzu

Pro koho je kurz určen:

  • Pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit orientovat v marketingu se zaměřením na online marketing na internetu.
  • Pro ty co už něco znají a chtějí si své znalosti osvěžit nebo zdokonalit.

Studijní materiály:

  • Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Online marketing.
  • Získáte přístup do nejmodernějšího e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
  • Online marketing si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve Vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit počítač, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500Kč.

Osvědčení:

  • Součástí kurzu je autorizovaná zkouška dle hodnotícího standartu národní soustavy kvalifikací pro profesi Specialista marketingu 66-021-N
  • Úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností.
  • Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.

Osnova

  • 1. Orientace v základních principech marketingu
    • - podnikatelské koncepce
    • - role marketingu v tržním hospodářství a firemním řízení
  • 2. Orientace v marketingovém mixu
    • - marketingový mix (Produkt, cena, distribuce, propagace)
  • 3. Využití znalostí o marketingovém prostředí
    • - podstata tržního hospodářství
    • - segmentace trhu
    • - marketingové prostředí
  • 4. Marketingové analýzy
    • - marketingové řízení a plánování
    • - SWOT analýza
    • - BCG analýza
  • 5. Orientace v marketingových strategiích
    • - marketingové strategie
    • - matice růstu
    • - konkurenční strategie
  • 6. Marketingový výzkum
    • - jak provádět marketingový výzkum
    • - marketingový informační systém
  • 7. Zpracování a prezentace marketingového dotazníku
    • - tvorba a vyhodnocení dotazníku
    • - prezenční dovednosti
  • 8. Nové trendy v marketingu
    • -Guerillový marketing
    • - Virální marketing
    • - Event marketing
    • - Mobilní marketing
    • - Direct marketing
    • - Product marketing
  • 9. Digitální marketing
    • - webové stránky a vyhledávač
    • - sociální sítě
    • - remarketing, e-mail marketing