ROZVOJ POKROČILÝCH OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ - 2denní

ROZVOJ POKROČILÝCH OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ - 2denní STUDIO W https://www.studiow.cz/detail-kurzu/jak-vyhrat-vyberove-rizeni-co-vsechno-ovlivnuje-vysledek-P006-20192-2019-09-10
Pořadatel:
Typ: veřejný kurz , kurz
Vybraný termín:  10.09.2019   
Popis termínu: 9 - 17 h.
Cena bez DPH: 4 300 Kč https://www.studiow.cz/detail-kurzu/jak-vyhrat-vyberove-rizeni-co-vsechno-ovlivnuje-vysledek-P006-20192-2019-09-10
Cena s DPH: 5 203 Kč
Popis ceny: v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd
Vedeno v jazyce: česky
mapa se načítává ...

Popis kurzu

A. AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY - jak se jich přestat obávat a začít je mít rád

Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu.

Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se obav, naučit se a procvičit přípravu a průběh telefonátu. Naučit se zvládat nejobvyklejší komplikace – námitky, agresivní reakce atd. Cílem není naučit účastníky stát se „mluvícími hlavami“, ale vést rozhovor profesionálně a přirozeně zároveň.

Obsah:
* Akviziční telefonát – obávaný strašák v myslích mnoha obchodníků
* Změna přístupu k akvizičním telefonátům – chápání telefonátu jako vytvoření obchodní příležitosti pro obě strany, nikoli jako „obtěžování“
* Příprava na telefonát:
* Definice cíle
* Příprava skriptu
* Správné formulace vedoucí k cíli
* Příprava odpovědi na nejčastější námitky
* Nutnost umět nejen dobře mluvit, ale také poslouchat, co volaný říká
* Umění vnímat i drobné nákupní signály
* Intenzivní nácvik telefonátů
* Úvod, získání pozornosti
* Otevřené a přímé sdělení účelu telefonátu
* Nalezení správné polohy mezi příliš pasivním a příliš agresivním způsobem vedení telefonátu
* Závěr, dotažení telefonátu do cíle
* Etiketa při telefonování
* Zvládání agresivních reakcí volaných

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, videoanalýza

Termín konání: 19. června 2019

B. UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady

Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“

Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky.

Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál.

Obsah:
* Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test
* Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit
* Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu
* Frekvence kontaktů – volba té optimální
* Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout
* Projevy zájmu o zákazníka
* Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka
* Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice?
* Tipy a příklady z praxe

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků.

Termín konání: 20. června 2019



Kurz je zařazen v sekcích

Komunikační dovednosti , Prezentační dovednosti , Obchodní dovednosti

Další kurzy a semináře

Kurzy a semináře v sekcích Komunikační dovednosti , Prezentační dovednosti , Obchodní dovednosti
Název      Cena     
Anglicky za tři měsíce – ukázkový workshop v Brně
VOX   Praha   984 Kč 
21.7.
2019
Argumentace, vyjednávání a přesvědčivost pro sdílená řešení
ICT Pro   Brno   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Effective Executive Speaking
ICT Pro   Brno   8 400 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Komunikace v rámci organizace
ICT Pro   Brno   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Komunikace v rámci organizace
ICT Pro   Praha   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Námitky jako projev zájmu zákazníka
ICT Pro   Brno   4 200 Kč 
22.7.
2019
Námitky jako projev zájmu zákazníka
ICT Pro   Praha   4 200 Kč 
22.7.
2019
Neverbální komunikace – porozumění beze slov
ICT Pro   Praha   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Obchodní a vyjednávací dovednosti
VOX   Praha   6 790 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Pokročilé lektorské dovednosti
ICT Pro   Brno   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Public Relations pro asistentky a recepční
ICT Pro   Praha   9 800 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Rétorika
ICT Pro   Brno   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Rozvoj prezentačních dovedností
ICT Pro   Praha   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Rozvoj profesionality
ICT Pro   Brno   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Rozvoj profesionality
ICT Pro   Praha   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Účinná elektronická komunikace
ICT Pro   Brno   5 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Účinná elektronická komunikace
ICT Pro   Praha   5 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
Základní fáze prodejního procesu
ICT Pro   Brno   4 200 Kč 
22.7.
2019
Základní fáze prodejního procesu
ICT Pro   Praha   4 200 Kč 
22.7.
2019
Základy prezentace
ICT Pro   Brno   6 900 Kč 
22.7.
23.7.
2019
  Stránka 1 z 22   Další
20 z 432 termínů