VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH - 2denní

VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH - 2denní STUDIO W https://www.studiow.cz/detail-kurzu/vyjednavani-ve-specifickych-situacich-2denni-P005-20211-2021-06-01
Pořadatel:
Typ: veřejný kurz , kurz
Vybraný termín:  01.06. - 02.06.2021   
Popis termínu: 9 - 17 h.
Cena bez DPH: 9 500 Kč https://www.studiow.cz/detail-kurzu/vyjednavani-ve-specifickych-situacich-2denni-P005-20211-2021-06-01
Cena s DPH: 11 495 Kč
Popis ceny: 9 500 Kč (s DPH 11 495 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd
Vedeno v jazyce: česky
mapa se načítává ...

Popis kurzu

A. CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro dodavatele

Určeno pro obchodníky (obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, prodejce), vyjednavače, obchodní manažery a všechny, kteří občas musí o ceně vyjednávat.

Cíl: Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Naučí se účinně čelit i tvrdému tlaku na snižování ceny, a to prostřednictvím zasazení vyjednávání do jiného rámce. Tím, že budou ve vyjednávání aktivní, nebudou jen zoufale odrážet zákazníkův tlak, ale budou pracovat s cenou systematicky.
Naučí se argumentovat ve věci ceny, nebudou se bát svou cenu sdělit, vyšší cenu nebudou považovat za nevýhodu bránící prodeji, ale dokážou ji chápat v širších souvislostech.

Obsah:
* Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele
* Emoce a racionalita v rozhodování
* Fáze vyjednávání, kdy hovořit o ceně
* Proč přesunout vyjednávání o ceně až na závěr jednání a jak toho dosáhnout
* Argumentace – konstrukce argumentů, jejich načasování: má-li můj výrobek či služba pro zákazníka unikátní přínos, pak mám šanci vyjednávat o ceně
* Argumentace benefitem pro zákazníka
* Cenové námitky a jejich zvládání
* Nejčastější námitky vztahující se k ceně:
* Reakce na námitku „Je to drahé.“
* Reakce na námitku „Konkurence mi nabízí úplně totéž co Vy, ale za nižší cenu.“
* A další námitky
* „Cena je to jediné, na čem záleží“ – častý a fatální omyl mnoha vyjednavačů, techniky, jak se tohoto svazujícího mýtu zbavit
* „Kdybychom byli levnější, tak bychom toho prodali mnohem více“ – způsoby překonání této škodlivé představy aneb „jsou ti nejlevnější skutečně vždy těmi nejúspěšnějšími?“
* Konkrétní postupy, techniky a triky pro zvládání cenového nátlaku
* Sleva jako sice ten nejjednodušší, ale také drahý a mnohdy naprosto zbytečný způsob, jak dostat zakázku
* Vliv slevy na výslednou marži
* Práce s ústupky v cenovém vyjednávání
* Nejobvyklejší chyby v cenovém vyjednávání
* A něco málo počítání…:-)

Metody výuky: Teoretické minimum v rozsahu cca 1 hodiny. Dále si účastníci na praktických cvičeních vyzkouší vyjednávání v různých situacích s různými typy „protihráčů“, naučí se správně argumentovat a zvládat námitky, zejména ve vztahu k ceně.
Při následném rozboru si účastníci uvědomí některé teoretické zásady pro úspěšné cenové vyjednávání a z nich plynoucí poučení pro praxi. Při semináři je použita kamera, modelové situace jsou následně účastníkům promítnuty a analyzovány.

Termín konání: 1. června, 9 - 17 h. (oběd)

B. VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI ZÁKAZNÍKY aneb David a Goliáš

Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“

Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než jsme my sami, často vedou k porážce. Když už se podaří k vyjednávání dostat, často končí pouze tím, že „Goliáš“ předloží své požadavky a my je buď přijmeme, nebo odcházíme bez dohody.
Hlavní příčinou neúspěchu je to, jak k takovému jednání přistupujeme. Dopředu se sami pasujeme do role toho malého, kdo nemá v rukou žádné trumfy a je odkázán na vůli toho druhého. Předem si odůvodníme svou budoucí prohru, aniž bychom přemýšleli nad tím, zda a jak můžeme vyhrát. Tím se dostaneme do role výše zmíněné ovce a na jednání jdeme v podstatě jen proto, abychom se mohli nechat sežrat.
Přitom to ale není nutné. Každý, tedy i onen zákazník - gigant, má své zájmy, a pokud se nám podaří přispět k jejich naplnění, máme výraznou šanci uspět.

Určeno pro majitele či zaměstnance malých a středních firem, kteří vyjednávají nebo chtějí vyjednávat s velkými tuzemskými i mezinárodními společnostmi.

Cíl:
* Naučit se zvládat strategii a techniku vyjednávání s výrazně většími zákazníky
* Naučit se pragmaticky a věcně stanovit své vyjednávací cíle, zhodnotit své šance na úspěch a důvěřovat si

Obsah:
* Zdroje síly vyjednavače
* Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami
* Zájmy a postoje ve vyjednávání
* Vyjednávací taktiky – vyjednávání s velkým partnerem musí začít dlouho před tím, než usedneme k vyjednávacímu stolu
* Umění rozkrýt sféry vlivu ve velké firmě, abychom vyjednávali nejen správně, ale také se správnými lidmi
* Změna kontextu vyjednávání v případě, že se nevyvíjí správným směrem
* Způsoby, jak obrátit síly partnera ve svůj prospěch
* Manipulativní techniky ze strany „Goliáše“ (nátlak, vyhrožování, ironie, lhaní aj.), jejich rozpoznání a obrana proti nim
* Konkrétní příklady z praxe a jejich rozbor

Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků.
Termín konání 2. června, 9 - 17 h. (oběd)



Kurz je zařazen v sekcích

Komunikační dovednosti , Prezentační dovednosti , Obchodní dovednosti

Další kurzy a semináře

Kurzy a semináře v sekcích Komunikační dovednosti , Prezentační dovednosti , Obchodní dovednosti
Název      Cena     
JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky
STUDIO W   Praha   6 413 Kč s DPH
1.3.
2021
KONFLIKTY MEZI PODŘÍZENÝMI - jak je řešit a jak jim předcházet
STUDIO W   Praha   6 413 Kč s DPH
1.3.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
1.3.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář KONFLIKTY MEZI PODŘÍZENÝMI - jak je řešit a jak jim předcházet
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
1.3.
2021
Co dokáže pozitivní a negativní myšlení (online seminář)
VOX   PRAHA - Nové Město   2 290 Kč 
2.3.
2021
PŘESVĚDČIVÁ ARGUMENTACE
STUDIO W   Praha   6 413 Kč s DPH
2.3.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PŘESVĚDČIVÁ ARGUMENTACE
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
2.3.
2021
Strategický management (online seminář)
VOX   u vašeho počítače   2 290 Kč 
3.3.
2021
Zvládání krizových situací při online jednáních proměnou komunikace (online seminář)
VOX   PRAHA - Nové Město   2 290 Kč 
5.3.
2021
ASISTENT/KA, SEKRETÁŘ/KA - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 6 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy   Hradec Králové   9 990 Kč 
6.3.
8.5.
2021
Jak se vyvarovat destruktivní komunikaci (online seminář)
VOX   u vašeho počítače   1 390 Kč 
8.3.
2021
OBCHODNÍ DOVEDNOSTI pro nákupčí - 2denní
STUDIO W   Praha   12 826 Kč s DPH
8.3.
9.3.
2021
Restart aneb Motivace po česku (online seminář)
VOX   PRAHA - Nové Město   1 290 Kč 
8.3.
2021
TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 4denní
STUDIO W   Praha   19 965 Kč s DPH
8.3.
23.3.
2021
ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář OBCHODNÍ DOVEDNOSTI pro nákupčí - 2denní
STUDIO W     12 826 Kč s DPH
8.3.
9.3.
2021
Jednáme s klientem po telefonu (online seminář)
VOX   PRAHA - Nové Město   3 990 Kč 
9.3.
2021
Rychločtení – stručný efektivní jednodenní trénink
VOX   PRAHA - Nové Město   2 590 Kč 
9.3.
2021
Zvládání konfliktních situací asertivní a konstruktivní cestou
VOX   PRAHA - Nové Město   4 190 Kč 
10.3.
2021
Práce s emocemi v manažerské praxi (online seminář)
VOX   PRAHA - Nové Město   3 990 Kč 
11.3.
2021
Deset koníčků, které podpoří vaše uvažování (online seminář)
VOX   u vašeho počítače   1 390 Kč 
12.3.
2021
  Stránka 1 z 15   Další
20 z 281 termínů