Excelentní nákupčí

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností Eduzone, s.r.o již proběhl.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Další manažerské kurzy , Obchodní dovednosti , Nákup

Název      Cena     
Emoce pod kontrolou
VOX   Praha   5 554 Kč s DPH
24.5.
2022
VÝBĚR A HODNOCENÍ DODAVATELE ve výrobě a obchodu - ISO 9001
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
24.5.
2022
Problematický zaměstnanec - jak neskončit u soudu
EDUZONE-CZ   Praha   7 236 Kč s DPH
25.5.
2022
Vedení lidí pro začínající manažery
VOX   Praha   5 554 Kč s DPH
31.5.
2022
Obchod není žádný boj – naučte se vztahovému prodeji
VOX   Praha   5 554 Kč s DPH
3.6.
2022
CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro dodavatele
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
6.6.
2022
VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH - 2denní
STUDIO W     11 495 Kč s DPH
6.6.
7.6.
2022
Společník a jednatel z účetního a daňového pohledu
EDUZONE-CZ   Praha   7 236 Kč s DPH
7.6.
2022
Vedení ryze ženského týmu
EDUZONE-CZ   Praha   6 413 Kč s DPH
7.6.
2022
VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI ZÁKAZNÍKY aneb David a Goliáš
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
7.6.
2022
Manažer jako kouč, koučování pro manažery – dvoudenní seminář
VOX   Praha   9 184 Kč s DPH
8.6.
9.6.
2022
ZVYŠOVÁNÍ EFEKTIVITY OBCHODNÍHO TÝMU
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
8.6.
2022
Jednáme s klientem po telefonu
VOX   Praha   5 554 Kč s DPH
9.6.
2022
SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání s dodavateli
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
13.6.
2022
LinkedIn: Jak získat klienty a hodnotné vztahy
Shine Leadership   Praha   6 050 Kč s DPH
14.6.
2022
SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky
STUDIO W     6 413 Kč s DPH
14.6.
2022
Jak komunikovat a vzájemně si dobře porozumět
VOX   Praha   5 554 Kč s DPH
16.6.
2022
Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji
VOX   Praha   5 554 Kč s DPH
17.6.
2022
Obchodní a vyjednávací dovednosti – dvoudenní seminář
VOX   Praha   10 273 Kč s DPH
22.6.
23.6.
2022
RECENZE - proč je řešit a jak zvyšovat spokojenost zákazníků v době internetu
STUDIO W     2 783 Kč s DPH
22.6.
2022
  Stránka 1 z 3   Další
20 z 50 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Existuje celá řada společností, které si neuvědomují, že „každá zbytečně utracená koruna znamená o korunu méně zisku a každá ušetřená koruna přináší o korunu větší zisk“. Tyto společnosti proto nevěnují oddělení firemního nákupu a vzdělávání nákupčích dostatečnou pozornost.  Průměrný nákupčí se snaží rychle reagovat na požadavky interních zákazníků a držet ceny na nízké úrovni. Zpravidla řeší pouze záležitosti operativního charakteru v termínu „včera bylo pozdě“. Dobrý nákupčí pomůže společnosti dodávat svým zákazníkům zboží či služby v požadované ceně, kvalitě, množství a čase. To vše navíc od správného a bezpečného dodavatele. Excelentní nákupčí k tomu přidá komplexní znalost nákupního trhu a schopnost zvolit správnou nákupní strategii a strategii vztahů s dodavateli. Hraje aktivní roli v řízení dodavatelů či ve vztahu s interními zákazníky. Navíc také zná a chápe jejich význam a v praxi používá různé nástroje pro analýzu nákupního portfolia nebo nákupního procesu a jeho optimalizaci. V neposlední řadě je také zdatným vyjednavačem.

Cíl semináře

  • Získáte přehled o technice snižování nákupních cen a vyjednání lepších dodavatelských podmínek.
  • Dozvíte se, jak posoudit současnou úroveň nákupu a získáte povědomí o metodách optimalizace nákupních procesů.
  • Naučíte se také tajemství vytvoření účinné nákupní strategie.
  • Osvojíte si postupy a metody pro optimalizaci procesu nákupu a snižování jeho nákladů.
  • Na semináři nebudete jen sedět a poslouchat. Během realizace případové studie na téma realizace výběrového řízení si porovnáte vaše návrhy a postup kolegů z branže.

PŘÍNOS PRO ÚČASTNÍKY

  • Poznáte svůj vlastní styl a seznámíte se s principy úspěšného vyjednávání.
  • Získáte praktické poznatky pro zlepšení svých vyjednávacích schopností.
  • Budeme pracovat na tom, abyste své názory dokázali náležitě a logicky prezentovat a uměli je přesvědčivě obhájit.
  • Při řešení případové studie si uděláte představu, jaké jsou vaše silné stránky a na čem máte zapracovat.

Komu je seminář určen

Nákupčím různých oborů, kteří si chtějí rozšířit své znalosti, stejně tak i začínajícím pracovníkům nákupu, kteří se mají zájem vzdělávat a kariérově růst.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 16:30 hod

  • Řešení případové studie s aktivním zapojením jednotlivých účastníků
  • Zjistíte, na které klíčové procesy nákupu se zaměřit a proč
  • Dozvíte se, jaké faktory ovlivňují nákupní strategii
  • Zjistíte, jak vytvořit nákupní strategii
  • 10 základních typů strategii nákupu
  • Co je její základní stavební kámen
  • Způsoby, jak objektivně posoudit úroveň nákupu
  • 8 kroků nákupního procesu
  • 5 metod výběru a hodnocení dodavatelů, které můžete použít
  • Analytické nástroje, které můžete použít
  • Dozvíte se, jaká kritéria při výběru dodavatele zohlednit
  • Informace o tom, co je to elektronická aukce a jak ji využít pro vyjednání lepších dodavatelských podmínek a cen

 

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.