Využijte sílu sociálních sítí ve prospěch Vaší společnosti

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností Eduzone, s.r.o již proběhl 18.05.2018.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Internetový marketing a reklama , Web, Internet, web design , Další IT oblasti

Název      Cena     
IBM Cognos Report Studio: Author Professional Reports Advanced (V10.2)
ICT Pro   Praha   23 600 Kč 
23.5.
24.5.
2018
Lean Canvas vs. SWOT a jejich využití v praxi řízení projektů
VOX   Praha   3 590 Kč 
24.5.
2018
IBM Cognos BI Analysis Studio: Analyze Data (V10.1/10.2)
ICT Pro   virtual   11 800 Kč 
28.5.
2018
Jak zlepšovat kvalitu vašich služeb
VOX   Praha   6 590 Kč 
28.5.
29.5.
2018
Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích
VOX   Praha   3 590 Kč 
28.5.
2018
Obchodní a vyjednávací dovednosti
VOX   Praha   6 790 Kč 
30.5.
31.5.
2018
Základy marketingu pro pracovníky nemarketingových oddělení
VOX   Praha   3 590 Kč 
30.5.
2018
Jak zkrotit ve firmě sociální sítě - prakticky
GRADUA-CEGOS   Praha   4 598 Kč s DPH
31.5.
2018
Testování v agilním prostředí
ICT Pro   Brno   7 800 Kč 
1.6.
2018
Vývoj iOS aplikací v jazyce Swift pro pokročilé
ICT Pro   Praha   5 200 Kč 
1.6.
2018
Administration of WebSphere Application Server V8 on Windows
ICT Pro   Praha   59 000 Kč 
4.6.
8.6.
2018
DB2 Family Fundamentals
ICT Pro   virtual   23 600 Kč 
4.6.
5.6.
2018
IBM Cognos BI What's New (V10.2)
ICT Pro   virtual   11 800 Kč 
4.6.
2018
IBM Domino 9 Administration Fundamentals
ICT Pro   virtual   40 000 Kč 
4.6.
8.6.
2018
IBM FileNet P8 Platform 5.0: System Implementation and Administration
ICT Pro   virtual   59 000 Kč 
4.6.
8.6.
2018
IBM Lotus Domino 8.5 System Administration Fundamentals
ICT Pro   Praha   8 000 Kč 
4.6.
2018
IBM Tivoli Storage Manager 6.3 Implementation and Administration (AIX)
ICT Pro   Praha   59 000 Kč 
4.6.
8.6.
2018
IBM Tivoli Storage Manager 7.1 Advanced Admin, Tuning, Troubleshooting
ICT Pro   Brno   59 000 Kč 
4.6.
8.6.
2018
IBM WebSphere Application Server V7 Administration on Windows
ICT Pro   Praha   59 000 Kč 
4.6.
8.6.
2018
IBM MQ V8 System Administration (Using Linux for Labs)
ICT Pro   Brno   63 840 Kč 
5.6.
8.6.
2018
  Stránka 1 z 18   Další
20 z 344 termínů

Obsah již proběhlého kurzu

Sociální sítě nabízí efektivní a často nevyužité možnosti propagace firmy, ať už je cílem posílení povědomí o značce, komunikace nebo i získávání zákazníků. V záplavě větších či menších sociálních sítí není snadné se orientovat. Seminář proto prakticky představí, jak vybrat správné sítě pro konkrétní potřeby firmy a jak dané sítě využít.

Cíl semináře

Cílem semináře je vysvětlit jeho účastníkům, čeho lze díky sociálním sítím dosáhnout a jaké firemní cíle naplnit. Vysvětlíme si proces, jakým nastartovat propagaci na sociálních sítích a jak vybrat ty správné. Představíme Vám hlavní sociální sítě pro firemní propagaci a to Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a Google Plus. Budeme se věnovat také možnostem vyhodnocování aktivit na sociálních sítích.

Komu je seminář určen

Seminář je určen manažerům a ředitelům menších firem, asistentkám menších a středních firem, které mají zodpovědnost za sociální sítě firmy, specialistům na marketing, kteří si chtějí rozšířit znalosti a všem zájemcům, kteří chtějí využít sociální sítě k propagaci firmy.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 16:30 hod.

  • Jakých cílů může firma dosáhnout díky sociálním sítím
  • Jak správně začít s marketingem na sociálních sítích
  • Známe svoje zákazníky?
  • Víme, čeho chceme dosáhnout?
  • Vybrali jsme správnou platformu?
  • Máme připravený plán?
  • Víme, jak měřit efekt?
  • Představení možností Facebooku
    • Kdo všechno je na Facebooku
    • Firemní stránky, skupiny, osobní profily
    • Základy prezence na Facebooku – firemní stránka
    • Komunikace na Facebooku – základy, možnosti, tipy
  • Představení možností Twitteru
    • Co je Twitter a kdo všechno tam je
    • Základy prezence na Twitteru– firemní profil
    • Komunikace na Twitteru – základy, možnosti, tipy
  • Představení možností LinkedInu
    • Co je LinkedIn a kdo tam všechno je
    • Důvěryhodný osobní profil
    • Firemní stránka jako vizitka firmy
    • Jak budovat síť kontaktů
    • Jak využít skupiny
  • Představení možností YouTube
    • Proč se zabývat YouTube
    • Firemní kanál
    • Možnosti propagace (video reklama)
  • Google Plus
    • Co je Google Plus a kdo tam všechno je
    • Firemní stránka
    • Jak správně vyhodnocovat aktivity na sociálních sítích

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.