JAK SE VYPOŘÁDAT S PROBLEMATICKÝM ZAMĚSTNANCEM - letní seminář

Tento vzdělávací kurz/seminář pořádaný společností STUDIO W již proběhl 24.08.2018.
Doporučujeme kurzy s podobnou tematikou níže nebo si můžete vybrat z kategorií:
Pracovní právo

Název      Cena     
JAK SE VYPOŘÁDAT S PROBLEMATICKÝM ZAMĚSTNANCEM
STUDIO W   Praha   2 300 Kč 
23.8.
2019

1 termín

Obsah již proběhlého kurzu

Určeno pro všechny zaměstnavatele, kteří při zajišťování svých činností najímají a propouští zaměstnance. Zejména pro jednatele, členy představenstva, ředitele, manažery a právníky. V neposlední řadě také pro vedoucí zaměstnance a pracovníky personálních (HR) oddělení a pro mzdové účetní. Cíl: Zaměstnanci si vypráví mnoho příběhů o nepříjemnostech, které musí u některých zaměstnavatelů snášet. Avšak mnoho zaměstnavatelů by mohlo vyprávět příběh zcela opačný, kdy jim zaměstnanec způsobil nemalé obtíže, zejména při propouštění. Zaměstnavatelé však mají řadu možností, které jim mohou pomoci komplikacím se zaměstnanci předejít. Cílem tohoto semináře je proto prostřednictvím informací, modelových případů, praktických doporučení a odpovědí na otázky účastníků předestřít správné postupy tak, aby zaměstnavatelům umožnily při řešení komplikací postupovat bez chyb. Obsah: Úvod * Stručný úvod tématu, nastínění aktuálnosti tématu Prevence (před přijetím a ve zkušební době) * Informace o uchazeči o zaměstnání * Význam přijímacího pohovoru * Co má být v pracovní smlouvě * Zkušební doba a možnosti jejího prodloužení (tzv. „druhá šance“) Nástroje řízení zaměstnance (průběh pracovního poměru) * Dovolené nástroje (kontrola a hodnocení včetně nastavení odpovědnosti vedoucích zaměstnanců, nastavení odměňování se zaměřením na (ne)nárokovost prémií) * Zakázané nástroje Možnosti ukončení spolupráce * Vytýkací dopisy * Dohoda o rozvázání pracovního poměru * Výpověď pro porušení pracovních povinností * Výpověď pro neuspokojivé pracovní výsledky * Okamžité zrušení pracovního poměru * Výstupní dokumenty ze zaměstnání Závěrečná doporučení Metody výuky: Sdělení informací, uvedení modelových případů, praktických doporučení a odpovědi na otázky účastníků.