ITIL V3 Service Operation

ITIL V3 Service Operation Hewlett Packard s.r.o. http://www8.hp.com/cz/cs/training/portfolio/itil.html
Pořadatel:
Typ: veřejný kurz , kurz
Vybraný termín:  26.11. - 28.11.2018    3 dny
Další termíny:
Cena bez DPH: 27 060 Kč http://www8.hp.com/cz/cs/training/portfolio/itil.html
Cena s DPH: 32 743 Kč
Popis ceny:
27060 Kč / 1122 EUR
Vedeno v jazyce: českyanglicky
mapa se načítává ...

Popis kurzu

Toto školení je určeno pracovníkům zapojeným do činností v následujících oblastech: řízení událostí a monitoring, řízení problémů, analýza prvotních příčin a řízení přístupu. Školení se rovněž zabývá komunikací a akcionářským řízením, organizací služby Service Desk, technickým řízením a aplikačním řízením. Součástí školení je 90minutový test typu multiple-choice. Součástí školení je formální přezkoušení (komplexní přezkoušení bez možnosti použití učebnic formou multiple choice s osmi otázkami, na které je třeba odpovědět v čase 90 minut; pro úspěšné vykonání zkoušky musí studenti dosáhnout 70% správnosti odpovědí). Uvedená cena neobsahuje poplatek za certifikační zkoušku. Při úspěšném absolvování tohoto školení má účastník nárok na zisk 26 bodů PDU pro získání či udržení certifikace podle PMI® stupně PMP®.

This course is designed for those involved in event management and monitoring, problem management and root cause analysis, and access management. The course also covers communication and stakeholder management, service desk organization, technical management, and application management. The course includes a 90-minute multiple-choice exam. This course contains formal examination (closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes; students must get 70% correct in order to pass).Price of exam is not included in the price of the course. On successful completion of this course, the student can claim 26 education units or PDUs that can be used to attain or maintain the PMI® PMP® credential.

All IT Staff, system and network administrators, managers and executives who are responsible for the delivery of IT services in an organization The course will be of particular interest to staff working in or managing an IT Service Operation department or wishing to include this module as part of their ITIL Expert qualification.

  • Existing holder of the ITIL V3 Foundation Certificate, or an earlier Foundation qualification and an ITIL V3 Foundation Bridge Certificate
  • Candidates should have read the Service Operation book

Upon successful completion of this course participants will:

  • Gain a thorough understanding of the managerial and supervisory issues regarding IT Service Operation processes, functions and activities.
  • Be able to understand the important interfaces between Service Operation and the other stages within the ITIL Service Lifecycle.
  • Be prepared to sit the formal ITIL Service Operation examination.
  • Formal examination: this is a closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Students must get 70% correct in order to pass.
  • For more info about this course please open datasheet
Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

  • ITIL Service Operation

The following certifications are not included in the price of training session.

  • Other modular courses covering ITSM Lifecycle stream or Capability stream leading to the ITIL Expert Qualification
V angličtině



Všechny termíny konání kurzu


Kurz je zařazen v sekcích

IT management , IT testování a řízení kvality

Další kurzy a semináře

Kurzy a semináře v sekcích IT management , IT testování a řízení kvality
Název      Cena     
ITIL V3 Foundation for IT Service Management
Hewlett Packard   Praha   19 348 Kč s DPH
25.6.
27.6.
2018
ITIL V3 Managing Across The Lifecycle
Hewlett Packard   Bratislava   56 555 Kč s DPH
25.6.
29.6.
2018
ITIL V3 Planning, Protection & Optimization
Hewlett Packard   Praha   44 649 Kč s DPH
25.6.
29.6.
2018
ITIL® Practitioner
Hewlett Packard   Praha   19 348 Kč s DPH
28.6.
29.6.
2018
ITIL V3 Continual Service Improvement
Hewlett Packard   Bratislava   32 743 Kč s DPH
2.7.
4.7.
2018
ITIL V3 Service Design
Hewlett Packard   Bratislava   32 743 Kč s DPH
2.7.
4.7.
2018
ITIL V3 Service Design
Hewlett Packard   Praha   32 743 Kč s DPH
2.7.
4.7.
2018
Konzultace při zavádění resp. zdokonalení vývoje IS pomocí UML a OOP  TOP
OBJECT CONSULTING     None  
kurz na míru
ITIL V3 Service Offerings and Agreements
Hewlett Packard   Praha   44 649 Kč s DPH
9.7.
13.7.
2018
ITIL V3 Service Offerings and Agreements
Hewlett Packard   Praha   44 649 Kč s DPH
9.7.
13.7.
2018
Analytické modelování pomocí UML v praxi
OBJECT CONSULTING     None  
kurz na míru
ITIL V3 Managing Across The Lifecycle
Hewlett Packard   Praha   56 555 Kč s DPH
23.7.
27.7.
2018
ITIL V3 Service Transition
Hewlett Packard   Bratislava   32 743 Kč s DPH
23.7.
25.7.
2018
IT4IT™ Awareness
Hewlett Packard   Bratislava   7 442 Kč s DPH
26.7.
2018
IT4IT™ Foundation
Hewlett Packard   Bratislava   19 348 Kč s DPH
26.7.
27.7.
2018
ITIL V3 Foundation for IT Service Management
Hewlett Packard   Bratislava   19 348 Kč s DPH
30.7.
1.8.
2018
ITIL V3 Planning, Protection & Optimization
Hewlett Packard   Bratislava   44 649 Kč s DPH
6.8.
10.8.
2018
ITIL V3 Foundation for IT Service Management
Hewlett Packard   Praha   19 348 Kč s DPH
13.8.
15.8.
2018
ITIL V3 Service Operation
Hewlett Packard   Bratislava   32 743 Kč s DPH
13.8.
15.8.
2018
ITIL V3 Service Design
Hewlett Packard   Praha   32 743 Kč s DPH
20.8.
22.8.
2018
  Stránka 1 z 4   Další
20 z 76 termínů